تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا آرش صادقی برای گروهک های ضد انقلاب مهره ی ارزشمندی است ؟

ساعت: 15:47 منتشر شده در مورخ: 1395/10/12 شناسه خبر: 995506

با این عینک وظیفه ی او و امثال او این است برای آنچه دشمن در مورد اوضاع داخلی ایران ادعا میکند مصداق بیرونی بسازد. با این عینک تروریست های عضو پ.ک.ک فرشته هایی معصوم تصویر میشوند.خون آشام هایی که برای داعش عضو گیری میکنند دگراندیشان دینی به نظر می آیند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگانا،آرش صادقی یک انتقال دهنده است. انتقال دهنده زاویه دید دشمن او فعالان مجازی و رسانه های داخلی و خارجی را متقاعد میکند با عینک عاریه ای او به  پدیده های سیاسی، امنیتی و حقوق بشری نگاه کنند.

با این عینک وظیفه ی او و امثال او این است برای آنچه دشمن در مورد اوضاع داخلی ایران ادعا میکند مصداق بیرونی بسازد. با این عینک تروریست های عضو پ.ک.ک فرشته هایی معصوم تصویر میشوند.خون آشام هایی که برای داعش عضو گیری میکنند دگراندیشان دینی به نظر می آیند.

محکومان گروهک تروریستی منافقین، آزادیخواهانی مبارز و مظلوم لقب میگیرند.از این رو است که عنصری چون آرش صادقی برای گروهک های ضد انقلاب و بازیگردان همه این عروسک های خیمه شب بازی، مهره ی ارزشمندی است. 

آرش صادقی به خاطر انتقال زاویه دید دشمن به فعالان و کنشگران داخلی برای دشمن اهمیت پیدا میکند.  انتقال این زاویه دید و تکرار آن منجر به کنش اجتماعی بر اساس آن زاویه دید القایی خواهد شد.  این کنش های اجتماعی میتواند در قالب تجمع مقابل زندان اوین برای رهایی زندانیان صورت گیرد.

زندانیانی که توسط این نگرش القایی از تروریست و قاتل و متجاوز به فرشتگانی معصوم تبدیل شده اند.یا میتواند در قالب تظاهرات چند هزارنفری در اعتراض به تقلب در انتخابات صورت گیرد. ادعایی که دروغ بودنش اثبات شد، اما هزینه های بسیاری داشت، از کشته شدن هموطنانمان گرفته(معترض و بسیجی و رهگذر و...)  تا خسارت های مادی ، معنوی، سیاسی، اجتماعی، امنیتی و... چون تحریم و بی اعتمادی به نظام و.... دشمن از خون های ریخته شده است .

نفرت و بی اعتمادی ایجاد شده ابزاری میسازد برای تعمیق شکاف اجتماعی بین قشرهای مختلف مردم و پیگیری اهدافش مبنی بر تضعیف بنیه اجتماعی کشور پس القای این زاویه دید و کنش پس از آن توسط سربازان شیطان بازی دو سر بردی برای دشمن خواهد بود که در هر کنش به اهدافش برسد یا شکست بخورد، منجر به تحمیل هزینه به کشورمان خواهد شد.

و همه اینها به خاطر وجود مهره هایی است که در کف جامعه زاویه دید دشمن را القا و کنش های اجتماعی پس از آن را ساماندهی میکنند. بودجه های کلان رسانه های عریض و طویل دشمن بدون نیروی های میدانی عمل کننده در واقع به فاضلاب میریزد. از این رو است که دشمن همه توان رسانه ای خود را پای آرش صادقی میریزد.

علوی تبار

انتهایی پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا آرش صادقی برای گروهک های ضد انقلاب مهره ی ارزشمندی است ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..