تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




25 هزار کودک بی سرپرست و بدسرپرست در کشور تحت حمایت بهزیستی هستند

حبیب الله مسعودی فرید روز یکشنبه در حاشیه نشست شورای اداری استانی بهزیستی گیلان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت افزود: از 25 هزار کودک بی سرپرست و بد سرپرست، تعداد 10 هزار کودک در 590 مرکز تحت پوشش بهزیستی و بقیه در خانواده های جایگزین نگهداری می شوند.
وی با بیان این که سیاست سازمان بهزیستی برای این کودکان زندگی در کنار خانواده و بستگان است، اظهار کرد: برنامه این است که با افزایش مبلغ حمایتی این کودکان ، آنها در نزد بستگان زندگی کنند.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی فعالیت مراکز یک تا چهار فرزند را از دیگر برنامه های بهزیستی عنوان و تصریح کرد: این مراکز کاملا شبیه خانواده است و گیلان جزو استان های پایلوت برای راه اندازی این مراکز خواهد شد.
وی در بخش دیگری از مصاحبه با ایرنا، به اقدامات معاونت امور اجتماعی برای کودکان خیابانی و ساماندهی آنان اشاره و خاطرنشان کرد: امسال هفت هزار کودکان خیابانی شناسایی شد که اقدامات لازم برای این کودکان با همکاری های سازمان های مردم نهاد انجام گرفت.
نشست شورای اداری استانی بهزیستی گیلان امروز با حضور معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی و مدیران کل دفاتر تخصصی حوزه معاونت اجتماعی بهزیستی در رشت برگزار شد.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور روز گذشته (شنبه) نیز از مراکز تحت نظارت بهزیستی استان گیلان از جمله مرکز ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی مجتمع خدمات بهزیستی فضیلت در رشت ، مرکز حمایتی آموزش کودک و خانواده آوای امید در رشت و مرکز اقامتی کوتاه مدت در زیباکنار و مجتمع خدمات بهزیستی غیردولتی لشت نشاء لاله بازدید کرد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «25 هزار کودک بی سرپرست و بدسرپرست در کشور تحت حمایت بهزیستی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..