تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عنایتی: نمی‌خواهند قم در لیگ نماینده داشته باشد

کد خبر: ۴۵۳۰۵۸

۸۴۸  بازدید

کاپیتان صبا می گوید که با این شرایط این تیم باید به لیگ یک سقوط کنند.

ورزش سه:  کاپیتان صبا می گوید که با این شرایط این تیم باید به لیگ یک سقوط کنند. رضا عنایتی در این باره گفت: «اگر از نظر شرایط بخواهیم بررسی کنیم، حق صبا است که به لیگ یک سقوط کند چراکه تیم ما اصلا شرایط بقا در لیگ برتر را ندارد. تیم ما اصلا شرایط خوبی ندارد و هیچ کس هم به تیم ما رسیدگی نمی کند.»

او ادامه داد: «صبا بی تردید فقیرترین و تنهاترین تیم لیگ برتر است و ما به جز سرمربی و مدیرعامل حامی دیگری نداریم. هیچ کس به فکر ما نیست و این موضوع کار ما را بسیار سخت می کند. مطمئنا با این شرایط باقی ماندن در لیگ برتر کاری در حد محال است. من فکر می کنم عده ای دوست دارند استان قم در لیگ برتر نماینده نداشته باشد و به همین دلیل از تیم حمایت نمی کنند.»

کاپیتان صبا در پاسخ به این سوال که آیا صبا در لیگ برتر می ماند یا نه هم گفت: «راستش را بخواهید مدیران باشگاه گفته اند 4 بازیکن به جمع ما اضافه می شوند که با توجه به بازیکنانی که ما داریم مشخص نیست این بازیکنان چطور راضی می شوند. شاید هنوز معرفت در فوتبال ایران وجود دارد و من امیدوارم بازیکنانی که به صبا می آیند بتوانند مشکلات تیم ما را برطرف کنند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عنایتی: نمی‌خواهند قم در لیگ نماینده داشته باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..