تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستیار هوشمند گلکسی S8 با بسیاری از برنامه ها سازگار است -


,گوشی سامسونگ,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی سامسونگ گالکسی,[categoriy] دستیار هوشمند گلکسی S8 با بسیاری از برنامه ها سازگار است

گوشی سامسونگ,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی سامسونگ گالکسی,گوشی گالکسی سامسونگ,موبایل نوکیا,گوشی نوکیا,موبایل سونی اریکسون,سونی اریکسون اکسپریا,قیمت گوشی htc,تبلت,تبلت سامسونگ,تبلت سونی,تلویزیون سامسونگ,تلویزیون ال جی,آیفون,آی پد,لپ تاپ,قیمت لپ تاپ

آکاایران: دستیار هوشمند گلکسی S8 با بسیاری از برنامه ها سازگار است

آکاایران به گزارش دی جی کالا،چند وقت پیش بود که سامسونگ نام تجاری Bixby را ثبت کرد. اسمی که به احتمال زیاد مربوط به دستیار صوتی و هوش مصنوعی گوشی گلکسی S8 می شود. براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت Sam Mobile این هوش مصنوعی به شکلی ساخته شده که با تمام برنامه های بومی سامسونگ کار می کند و به همین دلیل احتمال دارد که تغییراتی در طراحی رابط کاربری این گوشی به وجود بیاید. این دستیار صوتی قرار است جایگزین سیستم S Voice سامسونگ شود.

به گزارش آکاایران گزارش های جدید می گویند که دستیار صوتی Bixby خیلی پیشرفته تر از S Voice خواهد بود و به شکل بهتری با سیستم در تعامل است. به طور مثال این دستیار صوتی می تواند یک عکس خاص که در گالری گوشی قرار دارد را با درخواست کاربران نشان دهد.

دستیار صوتی جدید گلکسی S8 توسط شرکت Viv ساخته شده که این شرکت را هم سامسونگ خریداری کرد. شرکت Viv قبلا هوش مصنوعی سیری را برای گوشی های اپل ساخته بود.

شایعات به این موضوع اشاره می کنند که گلکسی S8 در چند مدل راهی بازار می شود که یکی از آن ها مدلی ۶ اینچی با نام S8 Plus خواهد بود و شاید ۸ گیگابایت رم داشته باشد. سنسور تشخیص اثر انگشت پرچم دار جدید سامسونگ به زیر صفحه نمایش انتقال پیدا کرده و جک ۳٫۵ میلی متری خروجی صدا هم ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستیار هوشمند گلکسی S8 با بسیاری از برنامه ها سازگار است -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..