تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آجورلو: از نظر باشگاه تراکتورسازى سروش رفیعی هیچگونه اضافه خدمتى ندارد/حاضر نیستم حق او پایمال شود

مصطفی آجورلو با توجه به حاشیه های پیش آمده در خصوص ماجرای اضافه خدمت سروش رفیعی به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت:اگر قرار به ماندن سروش رفیعى در تراکتورسازى و در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر باشد، او را تنها به عنوان بازیکن آزاد حفظ مى کنیم و نه به عنوان سرباز. من شب گذشته هم با سروش صحبت کردم و به او گفتم که براى حل مشکل او هر کاری لازم باشد خواهم کرد.ضمنا با دوستان عزیزم در سپاه عاشورای تبریز هم صحبت کردم تا مشکل سروش حل شود. همچنین در جریان هستم که این دوستان هم مکاتباتی برای حل موضوع انجام داده اند و ان‌شاالله مسئله حل خواهد شد.

آجورلو در ادامه گفت:ما فقط وقتى سروش را در تراکتور حفظ مى کنیم که بازیکن آزاد باشد. در چنین شرایطی مانند هر بازیکن دیگری با او مذاکره خواهیم کرد و هیچ فشاری برای حفظ سروش در تبریز وجود ندارد چرا که از نظر باشگاه تراکتورسازى سروش رفیعى هیچ گونه اضافه خدمتى ندارد و در پایان این نیم فصل دوران خدمت سربازی قانونی او به پایان رسیده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین در پایان گفت:سروش هم بازیکن فوق العاده ای است و هم انسان ارزشمندى است. من حاضر نیستم حتى ذره ای حق این بازیکن جوان پایمال شود.ضمن اینکه ما تلاش می کنیم که به عنوان بازیکن ازاد با او مذاکره کنیم و رضایت او را برای ماندن در تراکتورسازی جلب کنیم تا در کنار هم به هدفمان که موفقیت در دو جام است دست یابیم.

انتهای پیام/ا

 

http://fna.ir/BWGYN5



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آجورلو: از نظر باشگاه تراکتورسازى سروش رفیعی هیچگونه اضافه خدمتى ندارد/حاضر نیستم حق او پایمال شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..