تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه نهایی «فصل نرگس» تحویل دفتر جشنواره فجر شد

نسخه نهایی «فصل نرگس» تحویل دفتر جشنواره فجر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آخرين اثر سينمايي نگار آذربايجاني به تهیه‌کنندگی سحر صباغ سرشت با سرمایه‌گذاری حمیدرضا عارف در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد.

با پایان یافتن اصلاح رنگ فيلم ، توسط سامان مجد وفايي ( مركز گسترش فناوري سينمايي ) نسخه نهایی این فیلم جهت حضور در این دوره از جشنواره فجر ارایه شد.

«فصل نرگس» با نگاهی انسان‌دوستانه، قصه ای امیدبخش را از جنوبی‌ترین نقطه تا شمالی‌ترین منطقه پایتخت به شيوه اي متفاوت به تصوير كشيده است.

پروانه نمايش این فيلم مهر ماه ١٣٩٥ صادر شد و هم اكنون حسن ايوبي طراحي آنونس و سيروس سليمي طراحي پوستر فيلم را به عهده گرفته اند.

نگار آذربايجاني «فصل نرگس» را پس از ساخت فيلم «آيينه هاي رو به رو» و پس از چهار سال دوري از سينما، سال گذشته در منطقه سعادت آباد تهران كليد زد.

ريما رامين فر، يكتا ناصر، امير آقايي، پژمان بازغی، شايسته ايراني، محمدرضا هدايتي، صالح ميرزاآقايي، شيرين اسماعيلي ، شبنم گودرزي و گوهر خيرانديش بازیگران اصلی این فیلم هستند.

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه نهایی «فصل نرگس» تحویل دفتر جشنواره فجر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..