تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تروریسم ملیت ندارد و یک معضل جهانی است

به گزارش خبرگزاری مهر، «یوسف جاهد» نخست وزیر تونس در گفتگو با خبرگزاری آلمان در خصوص سفر قریب الوقوع خود به آلمان اظهار داشت: آلمان یکی از مهمترین شرکای تونس بوده و هست به خصوص پس از بهار عربی در سال ۲۰۱۰ میلادی این کشور کمک های قابل توجهی در اختیار تونس قرار داد. 

نخست وزیر تونس افزود: ما در نظر داریم تا در سال ۲۰۱۷ برای ارتقای سطح اقتصادی تونس گام های جدی برداشته و در این میان به گسترش مناسبات با آلمان نیز امیدواریم. 

وی در ادامه درباره عاملیت فرد تونسی در حادثه تروریستی برلین گفت: تروریسم ملیت نداشته و یک معضل جهانی است. «انیس عامری» نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تروریستی است که از جانب رهبران تروریسم حمایت می شده است. 

جاهد همچنین خاطرنشان کرد: افزایش سطح امنیت در تونس از دیگر اهدافی است که در سال جدید میلادی به آن پرداخته خواهد شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تروریسم ملیت ندارد و یک معضل جهانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..