تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایگاه بینایی سنجی در فرهنگسراهای باقرشهر دائر شد

قنبری از برپایی پایگاه بینایی سنجی در فرهنگسراهای باقرشهر با همکاری بهزیستی شهرستان ری خبر داد .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  ؛ قنبری با اعلام این خبر گفت : بر اساس درخواست بهزیستی شهرستان ری مبنی بر برپایی پایگاه بینای سنجی ، این پایگاه ها در فرهنگسراهای باقرشهر دائر شد .
مسئول واحد سلامت  معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر در ادامه افزود : پایگاه بینایی سنجی برای کودکان زیر ۶ سال با همکاری بهزیستی شهرستان ری در سه فرهنگسرای آفتاب ، عطر نرگس و شهریار برپا شد تا شهروندان با مراجعه به این مراکز کودکان خود را مورد معاینه قرار دهند .
وی هدف از این کار را پیشگیری از تنبلی چشم کودکان ۳ تا ۶ سال دانست و اظهار داشت : در این طرح والدین می توانند از تنبلی چشم کودکان خود پیشگیری کرده و در صورت بیمار بودن چشم آنان درمان را با آگاهی های لازم آغاز کنند .
قنبری در پایان تصریح کرد : با اجرای این طرح در فرهنگسراهای باقرشهر بسیاری از کودکان ۳ تا ۶ سال تحت معاینه قرار گرفتند که این امر شیوع بیماری های چشمی را تا حد زیادی کاهش می دهد .
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایگاه بینایی سنجی در فرهنگسراهای باقرشهر دائر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..