تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرستان ری اقتصاد استان تهران را تحت شعاع قرار داده است

الله محمد آقایی با اشاره به اینکه بزرگترین شهرک صنعتی کشور و اولین فرودگاه بین المللی در شهرستان ری واقع شده است، تصریح کرد: ری، یکی از مهمترین شهرستانهای استان تهران است که اقتصاد استان را تحت شعاع قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، آقایی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان تهران در نشست مشترک مسؤولان و نخبگان اقتصادی شهرستان ری با محوریت اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: جنبه فرهنگی و مذهبی شهرستان ری نیز برای جذب توریست مناسب بوده و فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذاران خارجی است.
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان تهران با بیان اینکه هدف اصلی ما ایجاد شغل است، گفت: تجربه نشان داده که سرمایه گذاری مشترک نتایج مطلوبی به دنبال داشته است.
آقایی کسب دانش فنی را مهمترین هدف سرمایه گذاری خارجی دانست و افزود: دانش فنی در بخش صنعت کشور اهمیت زیادی دارد و در رونق اقتصادی مؤثر است.
وی در تشریح مراحل تشویق و جذب سرمایه گذاری گفت: استراژی، ساختار سازمانی، بازاریابی، هدفگذاری سرمایه گذاران، تسهیل سرمایه گذاری و نظارت و راهبری طرح ها، مواردی هستند که برای جذب سرمایه گذاران خارجی به ترتیب بررسی و انجام می شوند.
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان تهران اضافه کرد: چرخه استراتژی جذب و تشویق، برنامه تبلیغاتی و برنامه مشتری یابی از فعالیت های این پروژه هستند که در نقشه راه جذب و تشویق استفاده می شوند.
آقایی در ادامه به آلودگی هوا اشاره کرد و افزود: امروز آلودگی هوا معضلی است که شهرهای بزرگ و صنعتی را درگیر کرده است و یکی از راههای مقابله با این معضل گسترش مترو است که نه تنها در شهر تهران بلکه باید در شهرستانهای اطراف تهران نیز که با آلودگی هوا مواجه هستند باید مترو وارد شود.
 نشست مشترک مسؤولان و نخبگان اقتصادی شهرستان ری با محوریت اقتصاد مقاومتی با حضور احمد جمالی مدیر کل سرمایه‎گذاری خارجی و کمک های اقتصادی ایران ، آقایی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان تهران ، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری ، کارشناسان و مدیران اقتصادی شهرستانی، استانی و کشوری در تالار خدمت فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد.   
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرستان ری اقتصاد استان تهران را تحت شعاع قرار داده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..