تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت وزیر ورزش از سرپرست و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان؛ مسعود سلطانی فر در نشستی با علی اکبر طاهری در ساختمان سئول،افزود : تلاش می کنیم تا مشکلات ساختاری ، قانونی، مالی و درآمدی پرسپولیس را حل کنیم.
وی افزود: این وزارت خانه همچنین از اقدامات هیات مدیره باشگاه برای موفقیت این تیم مردمی و بزرگ حمایت می کند و مشکلی قانونی هم برای ادامه همکاری هیات مدیره باشگاه و آقای طاهری به عنوان سرپرست وجود ندارد.
سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز در این نشست گزارشی از روند اقدامات مالی و اداری باشگاه و برنامه های آن برای نیم فصل دوم لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرد.
وزیر ورزش و جوانان پس از دریافت گزارش علی اکبر طاهری بر اهمیت حضور قدرتمندانه و موفق نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد و گفت : موفقیت استقلال و پرسپولیس و سایر نمایندگان ایران برای فوتبال ملی مهم است و وزارت ورزش و جوانان در کنار فدراسیون فوتبال حمایت لازم را از فوتبالیست ها در رقابت های قاره آسیا خواهد داشت.
ورزشی**9250* 1701
تنظیم کننده:گلی سفیدزاده* انتشار دهنده: حمید قدیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت وزیر ورزش از سرپرست و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..