تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدعهدی مالک باشگاه نساجی قائمشهر/ واگذاری در ابهام

غلامرضا بهروان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تا زمانی که مالک باشگاه نساجی قائمشهر برای امضاء مبایعنامه حضور نیابد ، به طور رسمی هیچ واگذاری انجام نشده است و وضعیت باشگاه همچنان به روال گذشته باقی می ماند.
وی گفت که طبق وعده قبلی قرار بود مالک باشگاه برای امضاء فروشنامه و صورتجلسه نقل و انتقال قانونی امروز یکشنبه در استان حضور یابد که تا ساعت مخابره این خبر در پایان وقت اداری نه تنها حضور فیزیکی در استان نیافته ، بلکه به تلفن هایش هم جواب نمی دهد.
رئیس هیات فوتبال مازندران نقل و انتقال رسمی این باشگاه را منوط به امضاء مبایعنامه توسط مالک فعلی آن دانست .
پرهام امتیاز باشگاه نساجی قائمشهر را هشت سال پیش خریداری کرد.
تلاش چندین باره خبرنگار ایرنا در ساری برای برقراری ارتباط تلفنی با مهدی پرهام راه به جایی نبرد.
باشگاه نساجی قائمشهر قدیمی ترین تیم فوتبالی مازندران است که در سال 86 به بخش خصوصی و مالک فعلی آن مهدی پرهام واگذار شد.
این تیم در سال جاری با وجود جذب سرمربی و بازیکنان خوب از لیگ برتر و دسته اول ، با بدعهدی مالک در پرداخت نشدن دستمزد بازیکنان و کادر فنی با بحران مالی و مدیریتی مواجه شد.
حاد شدن بحران مالی در این تیم و اعتراض بازیکنان و کادر فنی ، پای مدیران استان مازندران از جمله استاندار را برای رفع مشکل باز کرد و بحث واگذاری باشگاه به سرمایه گذار جدید پس از آمادگی مالک فعلی آن ، آخرین گزینه برای حل مشکل بوده است .
این چندمین بار در 2 ماه گذشته است که مالک باشگاه با وجود اعلام آمادگی قبلی برای واگذاری ، در روز موعد سرقرار حاضر نمی شود تا وضعیت قدیمی ترین باشگاه فوتبال مازندران را مشخص کند.
نساجی قائمشهر یکی از 2 نماینده مازندران در لیگ دسته یک است که هم اکنون با 28 امتیاز از 17 بازی نیم فصل اول در رده چهارم جدول قرار دارد و این جایگاه با وجود مشکل مالی در فصل جاری یکی از بهترین جایگاههای نساجی در جدول لیگ دسته یک در چند سال اخیر است.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدعهدی مالک باشگاه نساجی قائمشهر/ واگذاری در ابهام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..