تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار سرپرست پرسپولیس با وزیر ورزش

کد خبر: ۴۵۲۹۴۷

۱۶۴۶  بازدید

سرپرست باشگاه پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، مسعود سلطانی‌فر با ابراز رضایت از عملکرد مدیریتی علی‌اکبر طاهری و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: درصدد هستیم مشکلات ساختاری، قانونی و مالی و درآمدی پرسپولیس را حل کنیم. از اقدامات هیئت مدیره باشگاه برای موفقیت این تیم مردمی و بزرگ حمایت می‌کنیم و مشکلی قانونی برای ادامه همکاری و هیئت مدیره باشگاه و طاهری وجود ندارد.

طاهری نیز در این جلسه یک‌ساعته گزارشی از روند اقدامات مالی و اداری باشگاه و همچنین برنامه‌های پرسپولیس برای نیم فصل دوم لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرد.

همچنین وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت حضورقدرتمندانه و موفق نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: موفقیت استقلال و پرسپولیس و سایر نمایندگان ایران برای فوتبال ملی مهم است و وزارت ورزش و جوانان در کنار فدراسیون فوتبال هرگونه حمایتی را از نمایندگان خود در رقابت‌های قاره آسیا خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار سرپرست پرسپولیس با وزیر ورزش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..