تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوردن این خوراکی ها سبب کاهش اشتها می شود

افراد زیادی از مشکل اضافه وزن رنج می برند و خواهان رسیدن به وزن ایده آل خود می باشند.استفاده از برخی مواد غذایی به دلیل افزایش اشتهای شما می تواند شما را از این خواسته دور کند.با این وجود برخی از مواد غذایی هم هستند که اشتها را کم می کنند و با خوردن آن ها هم میل به خوردن خود را ارضاء می کنیم و هم اضافه وزن نگیریم.

دکتر سیدمرتضی صفوی، متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:آیا استفاده از جوانه‌ها برای افرادی که قصد لاغری دارند، مناسب است؟اگر شما هم این سوال در ذهنتان است باید در جوابتان بگوییم له. جوانه‌ها مواد غذایی با ارزشی از نظر ویتامین‌ها و املاح هستند.

جوانه‌ها می‌توانند باعث کاهش اشتها شوند و میزان سوخت و ساز در بدن را افزایش دهند

همچنین این ماده غذایی به دلیل داشتن ویتامین E از چین و چروک پوست که ممکن است حین رژیم گرفتن رخ دهد، جلوگیری می‌کند.

منبع: خبرپو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوردن این خوراکی ها سبب کاهش اشتها می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..