تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواننده معروف پاپ، تصادف کرد

خواننده معروف پاپ، تصادف کرد

جامعه > حوادث - ایران آنلاین نوشت: امید حاجیلی نیمه‌شب گذشته در بزرگراه اشرفی اصفهانی تصادف کرد.

«حدود دو بامداد یکشنبه در حالی که یک مرسدس بنز پشت چراغ قرمز ایستاده بود، ناگهان یک خودرو هیوندا که راننده‌اش گویا توجهی به جلو و چراغ قرمز نداشت با سرعتی سرسام آور به آن برخورد شدیدی کرد. خبرنگار ما به قصد کمک از ماشین خود پیاده شد که با راننده بنز، امید حاجیلی خواننده مطرح و دوستش که از ناحیه گردن کمی احساس درد می‌کرد روبه‌رو شد. اما متاسفانه اتفاق ناراحت کننده در خودروی هیوندا رخ داده بود. راننده که مردی تقریبا ۳۵ ساله بود به همراه همسرش و فرزند نوزادشان در این ماشین حضور داشتند. در آن لحظه همه به فکر سلامتی نوزاد بودند.

امید حاجیلی با این که شوکه شده بود نوزاد را که کمی خون سر مادرش به او پاشیده بود، بغل کرد تا از سلامتی‌اش مطمئن شود و پدر نوزاد با صدای بلند برای همسرش درخواست آمبولانس می‌کرد. حال نامساعد مادر متاسفانه مانع از این شد که خبرنگار کافه سینما بتواند با ماشین شخصی او را به بیمارستان برساند. پس از دقایق نسبتا طولانی و ناراحت کننده، این سوال در ذهن تداعی می‌شد که در این ساعت تهران که در خیابان پرنده پر نمی‌زند چرا این همه انتظار برای یک آمبولانس؟ امید حاجیلی و دوستش بدون آن که تقصیری در سانحه داشته باشند و آن طور که می‌توان پیش‌بینی کرد صدمه مالی شدیدی به آنها خورده بود، از لحظه تصادف فقط و فقط نگران نوزاد و سرنشینان خودرو هیوندا بودند و با آمدن آمبولانس نوزاد را به پرستاران سپردند.»

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواننده معروف پاپ، تصادف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..