تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«جَنبل» آماده نمایش شد

فرهنگ > تلویزیون - فیلم سینمایی «جَنبل» به نویسندگی و کارگردانی مشترک هادی کمالی‌مقدم و مینا بزرگمهر آماده نمایش شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این فیلم سینمایی اولین فیلم بلند این دو کارگردان است که برای حضور در جشنواره فجر به دبیرخانه ارسال شده است. «جَنبل» فیلمی است مستند داستانی که از ترکیب ویدیو ارت، پرفورمنس آرت و مستند ساخته شده [ و یک قالب قصه گویی از نوع هزار و یک شب را دنبال می کند].

قصه فیلم درباره موسی، هنرمند بومی جنوبی است که از طریق تابلوهای جادویی اش، وارد دنیایی از جنس خیال می‌شود و آنجا با دختر دریا ملاقات می‌کند. موسی در طلب عشق دخت دریا، پای به قصه ای افسانه ای میگذارد، بی آنکه راه بیرون آمدن از هزارتوی خیال را بداند.

علی مصفا به طور مشترک با دو کارگردان این اثر، تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارد. هم‌اکنون مراحل فنی فیلم به اتمام رسیده و برای نمایش آماده شده است.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: آهنگساز: احسان صدیق، تصویر برداری: مینا بزرگمهر و هادی کمالی مقدم، تدوین: مینا بزرگمهر، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، جلوه های تصویری: امیربهادر اشرف زاده، بازیگران: موسی کمالی چاهویی، مینا بزرگمهر، هادی کمالی مقدم، محمد سلامتی، حسین غلامپور، محسن اسلامی، رضا کولغانی و... تهیه‌کننده: علی مصفا، مینا بزرگمهر و هادی کمالی مقدم،مشاور رسانه‌ای: كتايون كيخسروى.

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««جَنبل» آماده نمایش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..