تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیست کی روش رونمایی شد

به گزارش افکارنیوز،

کادر فنی تیم ملی 19 بازیکن را برای حضور در اردوی آماده سازی این تیم  دعوت کرد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی به این شرح است:

دروازه‌بان ها: علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، رشید مظاهری

مدافعان: رامین رضاییان، سید جلال حسینی، محمد انصاری، میلاد محمدی، عزت الله پورقاز، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم زاده، محمد ایرانپوریان

بازیکنان میانی: امید ابراهیمی، کمال کامیابی نیا، احسان حاج صفی، داریوش شجاعیان

مهاجمان: مرتضی تبریزی، سروش رفیعی، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی طارمی، ساسان انصاری، رحیم زهیوی

بازیکنان دعوت شده به اردو باید فردا (یکشنبه) ساعت 19:30 با در دست داشتن گذرنامه، خود را به کادر فنی تیم ملی در هتل المپیک معرفی کنند.

* لیست جدید تیم ملی در حالی دقایقی پیش اعلام شد که نکات جالب توجهی در آن به چشم می خورد.

* بر این اساس سوشا مکانی در آخرین دیدار تیم ملی وظیفه حراست از دروازه را برعهده داشت در این لیست قرار نگرفته است. این در حالی است که با پایان لیگ نروژ این بازیکن مشکلی برای حضور در اردوی تیم ملی نداشت.

* حسین ماهینی از جمع پرسپولیس در اردوی جدید حضور ندارد تا سهمیه این تیم کاهش یابد و اکنون 7 بازیکن در تیم ملی داشته باشد.

* ساسان انصاری با توجه به درخشش در دیدارهای اخیر فولاد مجوز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرده و کارلوس کی روش آقای گلی این بازیکن در پایان نیم فصل را با حضور در تیم ملی مورد توجه قرار داده است.

* علیرضا بیرانوند بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت بار دیگر در تیم ملی حضور یافته است تا شانس دریافت پیراهن شماره یک را دریافت کند.

* امید ابراهیمی تنها استقلالی حاضر در این لیست است و این در حالی است که طی روزهای اخیر گمانه زنی زیادی در خصوص احتمال ملی پوش شدن دیگر بازیکنان این تیم نیز به گوش می رسید.

* آندرانیک تیموریان در اردوی جدید تیم ملی نیز غایب است و این در حالی است که کی روش بعد از خط زدن نام کاپیتان تیم ملی که اکنون روزهای خوبی در ماشین سازی سپری نمی کند، اعلام کرده بود به دلیل شرایط جوی مالزی از نام او عبور کرده بود.

* روزهای خوب ذوب آهن باعث شده تا این تیم نیز در کنار پرسپولیس بیشترین سهمیه را در تیم ملی به خود اختصاص دهد. در لیست جدید تیم ملی رشید مظاهری، احسان پهلوان، وحید محمدزاده و مرتضی تبریزی نفرات ذوبی لیست جدید تیم ملی هستند.

* از تراکتورسازی محمدرضا اخباری، سروش رفیعی و محمد ایرانپوریان در رده بعدی بیشترین سهمیه در لیست تیم ملی قرار دارد.

* استقلال خوزستان با دو نماینده ( عزت پورقاز و رحیم زهیوی) و گسترش فولاد نیز با دو نماینده (داریوش شجاعیان و مسعود ابراهیم زاده) سهمیه های بعدی تیم ملی را به خود اختصاص داده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیست کی روش رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..