تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




17 درصد اعتبارت دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به پژوهش اختصاص یافت‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدهادی معیری ظهر امروز در آئین مراسم نکوداشت و تجلیل از پژوهشگران و فناوران دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار داشت: هفته پژوهش فرصت مغتنمی بود که بتوان دستادورد‎های پژوهشی در استان گلستان، در یک زمانی و در یک مکان به نمایش گذاشته شود.

وی تصریح کرد: براساس اعتمادی که به دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی گرگان وجود داشت برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و دستاوردهای استان گلستان به این دانشگاه واگذار شد.

معاون پژوهشی دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی گرگان ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‎هایی که داشت غرفه دانشگاه به صورت غرفه‎های کوچک پراکنده نبود و این امر سبب شد که دانشگاه به عنوان غرفه برتر در سطح استان انتخاب شود.

معیری اظهار داشت: هفته بعد از پژوهش در نمایشگاه ملی حضور داشتیم و به نمایندگی از استان برترین‎های هفته پژوهش را در تهران به نمایش گذاشتیم تا مردم از کارهایی که در استان اتفاق افتاده بود بازدید کنند.

وی یادآور شد: از ریاست دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی که به مسائل پژوهشی توجه ویژه‎ای دارند، قدردانی می‎کنیم که سال گذشته بیش از 14 درصد و امسال 17 درصد اعتبارات دانشگاه در اختیار کارهای پژوهشی بود و مشکلی در اعتبارات پژوهشی نداریم.

معیری گفت: در دانشگاه‎های تهران درصد کمتری از اعتبارات دانشگاه به پژوهش اختصاص می‎دهند و البته میزان اعتباراتشان بالاتر از دانشگاه‎های استانی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «17 درصد اعتبارت دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به پژوهش اختصاص یافت‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..