تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی World of Warcraft در نمایشگاه موزه تاریخ کامپیوتر به عنوان تاثیرگذارترین بازی حضور خواهد داشت

بازی World of Warcraft در نمایشگاه موزه تاریخ کامپیوتر به عنوان تاثیرگذارترین بازی حضور خواهد داشت

موزه تاریخ کامپیوتر کالیفرنیا، نمایشگاه Make Software: Change the World را برگزار خواهد کرد. در این نمایشگاه مجموعه المان‌های دیجیتالی تاثیرگذار در زندگی مردم و عوامل سازنده آن‌ها معرفی خواهند شد. بازی World of Warcraft نیز به عنوان یکی از این المان‌ها انتخاب شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تک‌شات همراه باشید.

 

نمایشگاه !Make Software: Change the World با تمرکز بر حوزه نرم‌افزار و به خصوص المان‌های دیجیتالی از جمله Mp3s، Wikipedia، پیام‌های متنی و بازی World of Warcraft، قصد دارد از تاثیرات آن‌ها بر زندگی مردم سراسر دنیا بگوید. تاریخ برگزاری این نمایشگاه ۹ بهمن ماه سال جاری است.

 

در وب‌سایت موزه تاریخ کامپیوتر درباره این نمایشگاه چنین نوشته است:

 

موزه تاریخ کامپیوتر، نمایشگاه !Make Software: Change the World را در ماه بهمن برگزار خواهد کرد. این نمایشگاه تاثیر نرم‌افزار را بر زندگی مردم سراسر جهان، به واسطه ۷ برنامه‌ای که تغییرات مهمی ایجاد کردند، بررسی خواهد کرد. این برنامه‌ها عبارتند از: MP3، فوتوشاپ، MRI، شبیه‌ساز تصادف‌های ماشینی، ویکی‌پدیا، پیام‌های متنی و بازی World of Warcraft. در این نمایشگاه با تاریخچه ساخت این تکنولوژی‌های فوق‌العاده و چگونگی تاثیر آن‌ها بر زندگی افراد مختلف آشنا خواهید شد.

 

World of Warcraft، بازی محبوب کمپانی بلیزارد، یکی از بهترین بازی‌های چندنفره آنلاین کلان در تاریخ بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. می‌توان گفت این بازی بر زندگی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان تاثیر گذاشته و به همین دلیل در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. 

 

1
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی World of Warcraft در نمایشگاه موزه تاریخ کامپیوتر به عنوان تاثیرگذارترین بازی حضور خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..