تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمالاً HTC Ocean Note همان فبلت 6 اینچی جدید اچ تی سی به نام U Ultra خواهد بود

احتمالاً HTC Ocean Note همان فبلت 6 اینچی جدید اچ تی سی به نام U Ultra خواهد بود

چندی پیش در خبرها داشتیم که شرکت اچ تی سی قصد دارد تا کنفرانسی اختصاصی را در تاریخ بیست و سوم دی ماه برگزار و از جدیدترین دستاوردهای مهندسان داخلی خود رونمایی کند. در دعوتنامه این کنفرانس که برای اصحاب رسانه ارسال شده بود، حرف U انگلیسی با فونتی بزرگ و البته به رنگ سفید در وسط صفحه طراحی شده بود که اکنون به نظر می رسد دلیل انتخاب این حرف با چنین شکل و شمایلی برملا شده است. با تک شات همراه باشید.

بر اساس آخرین شنیده ها، اچ تی سی قصد دارد تا در طی سه ماه آینده از سه اسمارت فون جدید پرده بردارد که این سه محصول با اسم رمزهای HTC  Ocean Master، HTC Ocean Smart و HTC Ocean Note در فضای وب شناخته می شوند. حال بر اساس افشاگری مالک حساب توییتری OnLeaks@، اسمارت فون HTC Ocean Note همان HTC U Ultra است که قرار است در تاریخ یاد شده، برای علاقه‌مندان به این برند تایوانی معرفی شود.

این منبع افشاگر با اشاره به معتبر بودن منبعی دریافتی اطلاعات عنوان کرده است که این گوشی یعنی اچ تی سی یو اولترا از صفحه نمایش 6 اینچی بهره خواهد برد. همچنین این منبع ادعا کرده است که خبری از جک 3.5 میلیمتری هدفون در این گوشی نخواهد بود. قابلیتی که با توجه به طراحی جدید گوشی های هوشمندی کم کم در حال فراموشیست و از این پس شاهد استفاده از ویژگی هایی همچون دوربین دوگانه و یا پورت USB-C در نسل جدید اسمارت فون ها خواهیم دید. البته این ادعا در حالی مطرح شد که شایعات پیشین، از مجهز بودن این گوشی به جک هدفون خبر داده بودند.

از دیگر ویژگی هایی که OnLeaks@ برای این اسمارت فون پیش بینی کرده است می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت و استفاده از نسل جدید و پیشرفته پورت های USB که همان USB نوع C است، اشاره کرد که می تواند مورد توجه خریداران گوشی های هوشمند قرار گیرد. گفتنی است این اسمارت فون در رنگ مشکی روانه بازار خواهد شد.

به نظر نمی رسد که مراسم بیست و سوم در ماه اچ تی سی، تنها به معرفی این گوشی خلاصه شود و همانطور که اشاره شد، احتمال رونمایی از دو اسمارت فون دیگر با اسم رمزهای   HTC Ocean Smart و HTC Ocean Master نیز بسیار بالاست.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمالاً HTC Ocean Note همان فبلت 6 اینچی جدید اچ تی سی به نام U Ultra خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..