تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک سری حرکات ساده برای زیبایی صورت

یک سری حرکات ساده برای زیبایی صورتتمرین برای تقویت و شکل دادن صورت‌تان

آیا می‌دانستید که یک سری حرکات ساده می‌توانند به شکل دادن، تقویت و صاف شدن چهره‌تان کمک کنند… بر چین و چروک‌ها مسلط شوید!

این تمرینات را به مدت دو ماه (آغاز دوره)، هر 2 روز یک بار، در مقابل آیینه انجام دهید. و بعد از آن حداقل هفته‌ای یک بار تکرارشان کنید.

تقویت صورت: چشم‌‌ها
  انگشت های سبابه تان روی گیجگاه‌تان بگذارید و به آهستگی پوست را به عقب و بالا حرکت دهید. سپس چشم‌هایتان را ببندید و سعی کنید تا جایی که می‌توانید پلک‌های پایین را بالا ببرید: سپس در همین وضعیت بمانید، پوست باید زیر انگشتانتان بلرزد.

تا 20 بشمارید و این کشیدگی را نگه دارید؛ این تمرین را 2 بار انجام دهید.

تقویت صورت: گونه‌‌ها

  انگشت‌‌ها را در دو طرف چشم‌ها و دهان بگذارید. با تمام قدرت لبخند بزنید، سپس روی چروک‌های ایجاد شده را فشار دهید. کشیدگی را 5 ثانیه نگه دارید سپس رها کنید و دوباره شروع کنید. این تمرین را 3 بار انجام دهید.

یک سری حرکات ساده برای زیبایی صورت

تقویت صورت: دهان
  این تمرین بسیار ساده چروک‌‌های لب‌ها را از بین می‌برد، برجسته‌شان می‌کند و در عین حال چانه را نیز تقویت می‌کند. بگویید “O”  و به تدریج کشش لب‌ها را افزایش دهید. انقباض ماهیچه‌‌ها را 5 ثانیه نگه دارید و سعی کنید چروکی ایجاد نشود.

این تمرین را 10 بار تکرار کنید. پیشنهاد ویژۀ ما

این تمرینات را بعد از پاک کردن آرایش و روی پوست کاملاً پاک و مرطوب انجام دهید و برای ماساژ پوست از آنها بهره ببرید؛ در واقع این تمرین‌ها باعث مساعد شدن شرایط گردش خون می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک سری حرکات ساده برای زیبایی صورت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..