تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنین خرگوش در شکم زن باردار !+ عکس

جنین خرگوش در شکم زن باردار !+ عکسخارج شدن جنین خرگوش از واژن زن باردار

زنی بعد از آنکه همسرش تهدید کرده بود که اگر باردار نشود او را طلاق خواهد داد تصمیم گرفته بود نشان دهد که باردار شده است اما به هر حال فرزندش سقط شد.

جنین خرگوش در شکم زن باردار !+ عکس  جنین خرگوش در شکم زن باردار

چندی پیش خبر زنی که خرگوشی به دنیا آورده بود در شبکه‌های اجتماعی دست به دست چرخید.

به گزارش سماتک ماجرا از این قرار بود که بعد از سقط جنین در بیمارستان مشخص می‌شود نوزاد سقط شده درواقع یک جنین خرگوش است! پزشکان به پلیس اطلاع می‌دهند و بررسی در این رابطه آغاز می‌شود.

در نهایت مشخص می‌شود زنی که با درد شدید به بیمارستان مراجعه کرده بود و ادعا داشت یک ماهه باردار است اصلا باردار نبوده و تنها دچار خونریزی ماهانه شده بود.

برای واقعی نشان دادن ماجرا نیز از جنین یک خرگوش استفاده کرده بود تا آن را تحویل کادر پزشکی دهد تا آنها سقط او را تایید کنند.

غافل از اینکه پزشکان به سادگی متوجه شدند جنینی که زن درون پارچه پیچیده و به آنها تحویل داده است اصلا جنینی انسان نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنین خرگوش در شکم زن باردار !+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..