تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت صیادان پرندگان وحشی درنیشابور

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نیشابور از دستگیری صیادان پرندگان وحشی دراین شهرستان خبرداد.

بازداشت صیادان پرندگان وحشی درنیشابوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی نوربخش گفت: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر زنده گیری و شکار پرندگان وحشی توسط تعدادی از متخلفین شکار و صید در اراضی کشاورزی یکی از روستا های بخش زبرخان نیشابور، ماموران یگان حفاظت محیط زیست به محل اعزام شدند.
وی افزود: متخلفان در حال زنده گیری پرندگان وحشی همچون سهره طلایی بودند که با دیدن ماموران با یک دستگاه خودرو سواری به سرعت از محل متواری شدند.
وی تصریح کرد: پس از یک تعقیب و گریز کوتاه، 3 نفر از دستگیر شدند و از این متجاوزان به حریم طبیعت، ادوات زنده گیری پرندگان وحشی همچون 2 رشته تور پرنده گیری ؛ تعداد 15 قطعه سهره طلایی و یک بهله دلیجه  کشف و ضبط شد.
نوربخش گفت: با هماهنگی دادستان  بخش زبرخان ،این متخلفین  48 ساعت بازداشت و پرونده مربوطه  جهت سیر مراحل قانونی  به دادگستری بخش زبرخان ارجاع شد.
انتهای پیام//ی.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت صیادان پرندگان وحشی درنیشابور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..