تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاه زنجان در رتبه 75 رنکینگ جهانی

ساعت: 11:32 منتشر شده در مورخ: 1395/10/12 شناسه خبر: 994925

دانشگاه زنجان در آخرین رتبه بندی دانشگاههای دنیا با توجه به شاخص های توسعه پایدار و محیط زیست، رتبه ۷۵ را بین ۵۱۶۶ دانشگاه شرکت کننده کسب نمود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی سپهری روابط عمومی دانشگاه زنجان در گفت وگو با زنجانم،اظهار داشت: دانشگاه زنجان در آخرین رتبه بندی دانشگاههای دنیا با توجه به شاخص های توسعه پایدار و محیط زیست، رتبه ۷۵ را بین ۵۱۶۶ دانشگاه شرکت کننده کسب نمود.

top2

وی افزود: شاخص هایی که دانشگاهها بر اساس مکان و زیرساخت،سیاست های انرژی و تغییرات آب و هوایی،مدیریت پسماند، مدیریت حمل و نقل،مدیریت اب، پژوهش و اموزش در مورد مسائل پایدارآن ارزیابی شده اند.

سپهری ادامه داد: در چند سال اخیر فعالیت ‌های مختلف زیربنایی که در دانشگاه زنجان در جهت حمایت از محیط زیست و سرسبزی آن انجام گرفته است از چشم آمار Greenmetric دور نمانده و این امر سبب شده تا این دانشگاه برای چندمین سال متوالی در لیست سرسبزترین دانشگاه‌های دنیا قرار گیرد .

dsc04352

وی با اشاره به رده بندی که از سوی دانشگاه اندونزی انجام شد تصریح کرد:رده ‌بندی Greenmetric از سال ۲۰۱۰ میلادی از سوی دانشگاه دولتی اندونزی انجام می‌شود طبق رتبه بندی اعلام شده توسط UI GreenMetric 2015 دانشگاه زنجان در بین ۴۰۷ دانشگاه دنیا از لحاظ شاخص های توسعه پایدار رتبه ۶۹ را کسب نمود و  در رتبه بندی اعلام شده در سال ۲۰۱۶ دانشگاه زنجان در بین ۵۱۶ دانشگاه دنیا رتبه ۷۵ را احراز نمود.

pr_sabz

گفتنی است رتبه اول تا سوم متعلق به دانشگاه های University of California Davis ، University of Nottingham وWageningen University & Research میباشد.

قابل ذکر است در این رتبه بندی دو دانشگاه دیگر از کشورمان به نام‌های دانشگاه فردوسی مشهد در رتبه ۲۳۸ و دانشگاه تهران در رتبه ۴۳۱ دیده می شود که در سالهای گذشته دانشگاه زنجان تنها دانشگاه حاضر در این رنکینگ بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاه زنجان در رتبه 75 رنکینگ جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..