تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارقان خودرو با 25 فقره سرقت در قائم‎شهر

ساعت: 12:21 منتشر شده در مورخ: 1395/10/12 شناسه خبر: 995129

سرپرست انتظامی قائم‌شهر از شناسایی و دستگیری دو سارق خودرو با 25 فقره سرقت خودرو، سیم برق و مغازه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، شعبان مهری اواتی در گفت‌وگو با قائم آنلاین، از شناسایی و دستگیری دو سارق خودرو با 25 فقره سرقت خبر داد و اظهار کرد: درپی وقوع یک فقره سرقت خودرو تاکسی در سطح شهرستان قائم‌شهر، ماموران کلانتری 11 با انجام اقدامات پلیسی سارقان خودرو را در شهرستان همجوار شناسایی کردند.


وی افزود: سارقان پس از رها کردن تاکسی سرقتی اقدام به سرقت یک دستگاه ال‌90 کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان قائم‌شهر با اشاره به اینکه سارقان از افراد سابقه‌دار در سرقت خودرو، مغازه و سیم برق در شهرستان‌های همجوار هستند، بیان کرد: ماموران پس از شناسایی، متهمان را حین فروش لوازم مسروقه در حومه شهرستان دستگیر کردند و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

این مسؤول تصریح کرد: متهمان در بازجویی به 25 فقره سرقت در شهرستان قائم‌شهر و شهرهای همجوار اعتراف کردند.

مهری ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان لوازم و تجهیزات مسروقه شامل ضبط خودرو، مدارک شناسایی و تعدادی سوئیچ خودرو کشف شد.

پلیس قائم‌شهر به سرقت از مشتریان بانک‌ها پایان داد

مهری در مورد دستگیری دو سارق مشتریان بانک‌ها در قائم‌شهر، اظهار کرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری در جلوی بانک‌ها از مشتریان، ماموران تجسس کلانتری 11 جهت تحقیقات و دستگیری کار خود را شروع کردند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات و تحقیقات دریافتند سارقان با طعمه‌های خود در داخل بانک و تعقیب آنان در مکانی مناسب، یا سلاح سرد از مشتریان بانک‌ها زورگیری و سرقت می‌کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان قائم‌شهر بیان کرد: ماموران با تقویت گشت‌های انتظامی محسوس و نامحسوس با شناسایی متهمان سرقت که با خودرو پژو 405 اقدام به سرقت می‌کردند، این افراد را حین زورگیری و سرقت از یک شهروند دستگیر کردند.

این مسئول تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های خود به هشت فقره سرقت اعتراف کردند و آنان وسایل و تجهیزات زورگیری و شرارت کشف شد.

مهری در پایان خاطرنشان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی و صدور محکومیت به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارقان خودرو با 25 فقره سرقت در قائم‎شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..