تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس راهور اعلام کرد: مدارک لازم برای دریافت سند و کارت خودرو

پلیس راهور اعلام کرد: مدارک لازم برای دریافت سند و کارت خودرو

جامعه > پلیس - مهر نوشت: معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: اگر بیش از ٦ ماه از تاریخ صدور کارت یا سند خودرو گذشته باشد برای دریافت اسناد باید به مراکز تعویض پلاک مراجعه شود.

سرهنگ سعید روحی گفت: سند خودرو در شرایط عادی پس از بررسی مدرک احراز سکونت، کارت یا سند- که بیش از ٦ ماه از صدور آن نگذشته- مجددا چاپ و از طریق پست، به منزل ارسال می شود. اما اگر بیش از ٦ ماه از تاریخ صدور کارت یا سند گذشته باشد، مالک یا نماینده قانونی او باید با در دست داشتن اسناد مالکیت به همراه وسیله نقلیه به یکی از مراکز تعویض پلاک مراجعه کند.

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا درباره مدارک مورد نیاز برای دریافت اسناد برگشتی خودرو توضیح داد: مالک باید در وهله اول مدارک لازم برای احراز آدرس محل سکونت یا فعالیت خود را ارائه دهد.

به گفته سرهنگ روحی، این مدارک، ٨ مورد هستند:

١- سند مالکیت منزل مسکونی( به نام مالک وسیله نقلیه)
٢-سند اجاره منزل مسکونی( به نام مالک وسیله نقلیه)
٣-جواز کسب معتبر به نام مالک وسیله نقلیه
٤- گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان با ذکر آدرس محل سکونت والدین که به تایید آموزش و پرورش منطقه رسیده باشد.
٥- معرفی نامه از اداره محل خدمت( ویژه کارکنان دولت و نیروهای مسلح) با ذکر آدرس محل سکونت کارکنان مزبور.
٦- در صورت ادعای سکونت مالک در منزل والدین، سند( استیجاری- ملکی) به نام پدر یا مادر.
٧- سند واحد مسکونی به نام همسر مالک وسیله نقلیه
٨- آخرین فیش آب، برق یا گاز منزل

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس راهور اعلام کرد: مدارک لازم برای دریافت سند و کارت خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..