تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار +جدول


-  نرخ عرضه محصولات در جایگاههای تک محصولی با رعایت ویژگیهای کمی و کیفی تعیین شده در نرخنامه حداقل 10% پایین تر از نرخ مصوب محصول با مشخصات کمی و کیفی مشابه می باشد.

- عرضه کلیه محصولاتی که دارای مشخصات وزن هستند، حداکثر با مثبت و منفی 10 درصد تغییر قابل اجرا می باشد.

- عرضه محصولات به صورت دستچین، صرفا بر اساس دستورالعملهای اعلام شده توسط معاونت های محترم بهره برداری و بهداشت امکان پذیر می باشد.

- وزن مجاز ظروف یک بار مصرف با پایه گیاهی 50 گرم هر بسته (ظرفیت یک کیلوگرمی) و برای ظروف با ظرفیت کمتر از یک کیلوگرم حداکثر 25 گرم می باشد.

- محصولات بسته بندی، می بایست صرفاً به صورت یک رج بسته بندی شود.

- عرضه محصولات به صورت دستچین صرفاً بر اساس دستورالعمل های اعلام شده توسط معاونت های محترم بهره برداری و بهداشت امکان پذیر می باشد.

- با توجه به نامه شماره 3328/800 مورخ 94/04/01 وزارت جهاد کشاورزی، عرضه انواع محصولات وارداتی خارج از نرخنامه (پرتقال، انگور، تمبر هندی و ...) ممنوع می باشد.

- در صورت عرضه محصولات خارج از نرخنامه، اعمال نرخ بر اساس آخرین نرخنامه مصوب مشروط به این موضوع که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد بلامانع است

-  در غرف عادی، در صورت عدم مطابقت کیفیت با مشخصات و ویژگیهای کمی و کیفی تعیین شده در ستون درجه یک، اعمال نرخ درجه دو حداقل 10% پایین تر از قیمت درجه یک بلامانع است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار +جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..