تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکانس‌های اضافی فیلم «Rogue One: A Star Wars Story» برای ساخت یک فیلم جدید کفایت می‌کند

سکانس‌های اضافی فیلم «Rogue One: A Star Wars Story» برای ساخت یک فیلم جدید کفایت می‌کند

بر کسی پوشیده نیست که فیلم «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» (Rogue One: A Star Wars Story) به دفعات مختلف فیلمبرداری شده است. در واقع فیلمبرداری هر یک از سکانس‌های این فیلم از سه یا چهار زاویه متفاوت انجام شده است. بن مندلسون بازیگر فیلم «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» به تازگی اعلام کرده است که تعداد سکانس‎‌های این فیلم پرطرفدار آنقدر زیاد است که برای تولید یک فیلم کاملاً جدید کفایت می‌کند. با تک‌شات و جزئیات این خبر همراه باشید.

 

مندلسون که در این فیلم نقش ضدقهرمانی به نام اورسون کرنیک را بازی می‌کند، در مصاحبه با وب سایت Collider خاطر نشان کرد که هر یک از سکانس‌های این فیلم از زوایای مختلف فیلمبرداری شده است. گرت ادواردز (کارگردان) از ابتدای این پروژه تکلیف سناریو و شخصیت‌های آن را مشخص کرده بود، اما مراحل آن دچار تغییراتی شد و به همین خاطر هر سکانس را چند بار فیلمبرداری کرد. مندلسون در این باره می‌گوید:

 

ما برای به تصویر کشیدن هر یک از سناریوهای موجود، چندین راه مختلف را پیش رو داشتیم. در واقع تفسیرهای ارائه شده از آنها کاملاً متفاوت بود. با این اوصاف، دست اندرکاران فیلم «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» به این نتیجه رسیدند که بهتر است سکانس‌های این فیلم را از زوایای گوناگون به نمایش در آورند. من بعد از حضور در حداقل چهار صحنه‌ مهم این فیلم متوجه شدم که تفسیرهای بسیار متفاوتی در مورد آنها مطرح شده است.

 

مندلسون در ادامه صحبت‌های خود خاطر نشان کرد که تعداد دفعات فیلمبرداری ۲۰ تا ۳۰ صحنه این فیلم آنقدر زیاد بوده است که می‌توان در تولید یک فیلم دیگر از آنها استفاده کرد.

 

مندلسون همچنین عنوان کرد که هنگام تماشای نسخه نهایی این فیلم چند بار شگفت‌زده شده است، زیرا انتظار نداشت که ادواردز آن سکانس‌ها را برای نمایش در نسخه نهایی انتخاب کند. این بازیگر سرشناس همچنین اعلام کرد که تصمیم‌های ادواردز در این مورد کاملاً هوشمندانه بوده است.

 

اوایل ماه جاری میلادی، گرت ادواردز در مصاحبه با وب سایت Vulture اعلام کرده بود که از ابتدا قصد داشت سکانس‌های مختلف این فیلم را طبق روال استاندارد فیلمبرداری کند، اما در ادامه این پروژه متوجه شد که چشم‌انداز فیلم «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» گسترده ‌تر از چیزی است که تصور می‌کرده است. به همین خاطر، تصمیم گرفت که رویکردی جدید را برای تولید این فیلم در پیش گیرد. ادواردز در این باره گفته بود:

 

فکر می‌کنم که نتایج کاملاً رضایت بخش است و این تنها چیزی است که در تولید یک فیلم اهمیت دارد.

 

در حال حاضر، فیلم «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» در سینماهای امریکا و سایر کشورهای جهان به نمایش در می‌آید.

Rogue One A Star Wars Story Photo
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکانس‌های اضافی فیلم «Rogue One: A Star Wars Story» برای ساخت یک فیلم جدید کفایت می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..