تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت امیر اسماعیلی از دو حادثه هوایی حین برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7

یکشنبه، 12 دی 1395 ساعت 10:202017-01-01سياسي

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، از وقوع دو حادثه هوایی حین برگزاری رزمایش اخیر مدافعان آسمان ولایت 7 خبر داد.

- امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، جزییات جدیدی از رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7 را روایت کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء اظهار داشت: در تاریخ ششم دی ماه، زمانی که در حال تست موشک ها و گسترش سامانه های پدافندی بودیم، دو هواپیمای مسافربری از مقصدهای فیلیپین و آلماتی قزاقستان به سمت دبی در حال پرواز بودند که دچار نقص و وضعیت اضطراری شدند.

وی ادامه داد: در همین حین، نیروهای پدافند هوایی که در حال برگزاری رزمایش بودند، به خاطر کمک به این دو پرواز، بخشی از توان خود را متوجه آن ها کردند و به آن دو هواپیما کمک کردیم تا به سلامت به مقصدشان برسند و پس از پایان این مأموریت، مجدداً نیروها به برگزاری رزمایش پرداختند؛ بدون آنکه وقفه ای در آن ایجاد شود.

امیر اسماعیلی خاطرنشان کرد: آن روز، هوا به شدت بارانی و ابری بود اما با وجود این، ما به هر دو هواپیما کمک کردیم تا سالم به مقصد برسند.


کلید واژه ها: پدافند هوایی - رزمایش - امیر اسماعیلی - هوایی - پدافند - اسماعیلی - هواپیما - هواپیمای مسافربری - ولایت - آسمان - پرواز - حادثه - هواپیمای - قزاقستان - مسافربری - فیلیپین - موشک ها - سلامت - تاریخ - سالم - موشک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت امیر اسماعیلی از دو حادثه هوایی حین برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..