تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش نماینده کهگیلویه به تنبیه بدنی دانش آموز چاروسایی

ساعت: 10:17 منتشر شده در مورخ: 1395/10/12 شناسه خبر: 994923

نماینده کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به تنبیه بدنی دانش آموز چاروسایی واکنش نشان داد و در پیامی از مدیرکل اموزش و پرورش استان خواست تا این موضوع را به طور ویژه بررسی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به تنبیه بدنی دانش آموز چاروسایی توسط معلمش واکنش نشان داد و در پیامی از مدیرکل آموزش و پرورش استان خواست تا این موضوع را به طور ویژه بررسی کند.

جناب آقای زارع پور مدیر کل محترم آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

سلام علیکم:

بدون تردید مهم ترین و موثر ترین کانون تربیت بعد از خانواده برای فرزند مدرسه هست و کلاس درس محل تربیت، پرورش و سپس آموزش است. نیک می دانید که تنبیه بدنی از نظر روانشناسان٬ متخصصان و مشاوران مطرود و مذموم است و امروزه روشهای نوین تربیتی و آموزشی و ایجاد انگیزه و روشهای تشویقی در امر تعلیم و تربیت نهادینه شده و سیاست وزارت آموزش و پرورش٬ هوشمند سازی و مکانیزه نمودن فرایند تدریس و اجرای طرح تحول بنیادین است.

در چنین شرایطی جای بسی تاسف است که رابطه معلم و دانش آموز آن هم کلاس اول ابتدایی را  ترس٬ ارعاب و تنبیه با خط کش داغ رقم می‌زند.

خبر کتک زدن دانش آموزان روستای شوتاور منطقه چاروسا مایه تأسف و تأثر عمیق این جانب گردید. گر چه عذر خواهی معلم و مسئولین آموزش و پرورش نوش دارو  بعد از مرگ سهراب و سهراب هاست اما انتظار دارم که ضمن بررسی جدی و برخورد قانونی و بدون اغماض این حرکت ناشایست، ترتیبی اتخاذ شود که فضای مدارس تلطیف٬ دوستانه و عاری از هر نوع تنبیه بدنی گردد و ریشه این عوامل شناسایی و تمهیدات لازم صورت پذیرد.

اینجانب به عنوان وکیل مردم ضمن دلجویی از این دانش آموز و خانواده ایشان خود را پیگیر حق و حقوق آنها می‌دانم و بدانید  همواره دغدغه آموزش و پرورش و تربیت صحیح نسل جوان را داشته و دارم.

 والسلام

 عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش نماینده کهگیلویه به تنبیه بدنی دانش آموز چاروسایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..