تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت لاریجانی از فرشتگان مقرب‌اش /کواکبیان رییس مجلس را دعوت به مناظره کرد/عجایب روزگار در صحن مجلس

شکایت لاریجانی از فرشتگان مقرب‌اش /کواکبیان رییس مجلس را دعوت به مناظره کرد/عجایب روزگار در صحن مجلس

به گزارش خبرآنلاين؛ علی لاريجاني در جريان بررسي بند 6 ماده 57 لايحه برنامه ششم توسعه جلسه علني امروز-12 دي- وقتي در تلاش بود تا به نظر موافق و مخالفان گوش دهد، با حضور چند نماينده در كنار خودش كه مانع تمركز او بودند،‌ مواجه شد. امری که باعث شد او با لحن خاص خودش بگوید: دو سه تا ملك مقرب اينجا داريم.

لاريجاني در ادامه وقتي پيشنهاد حذف بند 7 اين ماده مطرح شد،‌ اظهار كرد: يكي از عجايب روزگار اين است كه جناب كاتب خودشان پيشنهاد حذف دادند و در ليست مخالفان هم هستند. اين را هم بدانيد.

در جريان اين بررسي‌ها زماني كه تريبون مصطفي كواكبيان براي بيان اخطار باز شد، او در ادامه گپ و گفت‌هايی كه چند روز اخير ميان او و رئيس مجلس شكل گرفته بود، گفت كه« براي نوبت ما كه آقاي رئيس مصلحت نمي‌داند وقت اخطار بدهد شايد نوبت ديگران به ما برسد.»

لاريجاني در برابر اين طعنه زدن‌ كواكبيان گفت: حالا اگر نمي‌خواهيد صبحت كنيد، ادامه بدهيم...

نكته‌اي كه كواكبيان را صرافت انداخت تا سريعتر به اصل مطلب بپردازد: صحبت مي‌كنيم شايد در مورد اين بحث‌ها روزي با شما مناظره كنيم. در ضمن عيد مسيحي ها را به هموطنان و نمايندگان مسيحي تبريك مي‌گويم.

 29217




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت لاریجانی از فرشتگان مقرب‌اش /کواکبیان رییس مجلس را دعوت به مناظره کرد/عجایب روزگار در صحن مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..