تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کونته:‌ موانع سختی در راه فتح لیگ فوتبال جزیره پیش روی چلسی است

به گزارش ایرنا از تارنمای خبری ساکرنت، تیم فوتبال چلسی شنبه شب با نتیجه 4 بر 2برابر استوک سیتی به برتری رسید و به سیزدهمین پیروزی متوالی خود دست یافت.
کیهیل در دقیقه 34، ویلیان در دقایق 57 و 65 و کاستا در دقیقه 85 برای تیم چلسی گلزنی کردند تا سه امتیاز ارزشمند این دیدار نصیب چلسی شود.
گل های تیم استوک را مارتین ایندی در دقیقه 46 و کرووچ در دقیقه 64 درون دروازه چلسی جای دادند، اما این گل ها مانع از شکست تیمشان نشدند.
آنتونیو کونته سرمربی چلسی بعد از این دیدار به بازیکنان خود هشدار دارد که تکرار عملکرد تیم در نیمه اول فصل مشکل خواهد بود.
نوار پیروزی های چلسی در لیگ برتر انگلیس در 13 مسابقه قطع نشده است. چلسی هم اکنون به رکورد پیروزی های متوالی که آرسنال در فصل رقابتهای 2001-2002 در لیگ برتر انگلیس کسب کرد، دست یافته است. با این حال کونته تاکید کرد که مسیر قهرمانی با موانع دشوارتری در سال 2017 روبرو خواهد بود.
وی در این باره گفت: فکر می کنم که نیمه اول فصل فوق العاده بود. تکرار این موفقیت ها برای ما سخت است. ما از 19 مسابقه، ‌16 برد، یک تساوی و دو شکست داشتیم که دستاورد بزرگی است. مهم است بدانیم که تکرار این موفقیت ها آسان نیست.
کونته با بیان اینکه در آغاز فصل تیم ما مطرح نبود، گفت: ما باید بیشتر و سخت تر تلاش کنیم. این راه آسان نیست، ولی امروز ما خیلی خوشحالیم.
سرمربی چلسی خاطرنشان کرد:‌ پیروزی متوالی در 13 مسابقه آسان نیست. شما برابر تیم هایی قرار دارید که می خواهند شما را شکست دهند نه برای کسب سه امتیاز بلکه به دلایل زیادی. کار سخت تر است. اما با داشتن چنین بازیکنانی می توان آسوده خاطر بود.
ورزشی**1210**1584
مترجم - زهرا کورهلی*انتشاردهنده-مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کونته:‌ موانع سختی در راه فتح لیگ فوتبال جزیره پیش روی چلسی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..