تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره زمستانی فروش محصولات ایران خودرو از 13 دیماه آغاز می شود.

گروه صنعتي ايران خودرو در جشنواره زمستاني امسال، براي نخستين بار محصولات خود را سه ماه قبل از شروع سال جديد، با مدل 96 به بازار عرضه خواهد كرد.

 به گزارش شمانیوز ، معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو ضمن اعلام اين خبر، اظهار كرد: جشنواره زمستاني فروش محصولات گروه صنعتي ايران خودرو از دوشنبه 13 دي ماه ماه آغاز و خودروهايي كه در اين طرح عرضه مي شوند،‌ با مدل سال 1396 شماره گذاري خواهند شد.
مصطفي خان كرمي به اخذ مجوز گروه صنعتي ايران خودرو از پليس راهور ناجا در اين خصوص اشاره كرد و با تشكر از همكاري هاي راهنمائي و رانندگي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفت: تغيير مدل محصولات مطابق ساير خودروسازان جهاني از چند ماه پيش از سال امر مهمي بود كه با همكاري راهور ناجا و خودروسازان براي اولين بار بوقوع پيوست.
خان كرمي افزود: جشنواره زمستاني فروش محصولات ايران خودرو از 13 دي ماه و با عرضه اغلب محصولات آغاز خواهد شد و تمامي محصولات عرضه شده اين جشنواره با مدل سال 96 شماره گذاري خواهند شد.
وي اظهار كرد: با ارائه طرح هاي متنوع فروش در جهت تامين خواسته ها و سلائق اقشار مختلف، سعي كرده ايم شرايطي را ايجاد كنيم تا هموطنان عزيز با هر ميزان توان مالي، بتوانند از محصولات گروه صنعتي ايران خودرو بهره مند شوند و نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو آماده انجام فرآیندهای ثبت نام از مشتریان گرامی و عرضه خودرو با قیمت های مصوب بوده و مجاز به فروش با قيمت هايي فراتر از قيمت مصوب كارخانه نخواهند بود.
خان كرمي از تلاش هاي صورت گرفته در زنجيره تامين، کیفیت، بخش هاي توليد و فروش گروه صنعتي ايران خودرو نيز تقدير و تشكر كرد و افزود:با تلاش و همراهي آنها اجراي طرح هاي مختلف فروش، با استقبال هموطنان عزيز از محصولات ايران خودرو مواجه شده است. اميدواريم  با برنامه هاي توسعه محصول و به كارگيري تكنولوژي هاي جديد در جهت ارتقاي كيفيت محصولات، نسبت به جلب رضايت بيشتر مشتريان قدم برداريم.

منبع: ایکوپرس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره زمستانی فروش محصولات ایران خودرو از 13 دیماه آغاز می شود.»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..