تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هافبک سرخ پوشان بهترین بازیکن اروپا نام گرفت

فیلیپه کوتینیو هافبک سرخ پوشان، عنوان بهترین بازیکن برزیلی شاغل در فوتبال اروپا را به دست آورد.

در طول 2 سال گذشته نیمار مهاجم تیم فوتبال بارسلونا توانسته بود این عنوان و جایزه آن را به دست آورد، اما ستاره آبی و اناری پوشان امسال در کسب این جایزه ناکام ماند و هم وطن وی در تیم لیورپول موفق شد به این افتخار دست یابد.

جایزه یاد شده هر سال به برترین بازیکن برزیلی شاغل در فوتبال اروپا داده می شود و برای سال 2016 علاوه بر فیلیپه کوتینیو، بازیکنانی همچون کاسمیرو، بازیکن تیم رئال مادرید و نیمار مهاجم تیم بارسلونا نیز از بخت زیادی برای دستیابی به این جایزه برخوردار بودند.

اما سرانجام کوتینیو ستاره 24 ساله تیم لیورپول موفق شد به عنوان برترین بازیکن برزیلی حاضر در فوتبال قاره اروپا برگزیده شود و نیمار و کاسمیرو نیز هر یک به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هافبک سرخ پوشان بهترین بازیکن اروپا نام گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..