تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خامس تا پایان فصل در رئال‌ مادرید می‌ماند

کد خبر: ۴۵۲۷۳۱

۱۶۱  بازدید

پدر هافبک کلمبیایی ملی‌پوش کهکشانی‌ها اعلام کرد که پسرش در بازار نقل‌وانتقالات ژانویه سفیدپوشان مادرید را ترک نخواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: پس از ژرژ مندز مدیر برنامه‌های خامس رودریگس که اخیراً اعلام کرد این بازیکن کلمبیایی در ماه ژانویه از کهکشانی‌ها جدا نمی‌شود، اکنون پدر او نیز تأکید کرده است که این بازیکن 25 ساله، تیم تحت هدایت زین‌الدین زیدان را در بازار زمستانی ترک نخواهد کرد.

شایعات درباره جدایی خامس از رئال مادرید از زمانی شدت گرفته است که او در یکی از مصاحبه‌هایش پس از قهرمانی جام باشگاه‌های جهان اعلام کرد که از نیمکت‌‌نشینی در رئال ناراضی است و امکان دارد که به ترک این تیم فکر کند.

ویلسون رودریگس درباره پسرش که در این فصل بیستمین بازیکن رئال از حیث تعداد دقایق حضورش در میدان بوده است، به نشریه «دی‌یس» گفت: او در رئال مادرید خواهد ماند. او در ماه ژانویه از رئال نمی‌رود.

گفته می‌شود باشگاه رئال مارید که تا تابستان سال 2017 از خرید بازیکن محروم است، در پایان فصل به پیشنهاداتی که برای فروش خامس دریافت می‌کند گوش خواهد کرد و احتمالاً او را که تابستان سال 2014 در ازای 80 میلیون یورو از موناکو خرید، خواهد فروخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خامس تا پایان فصل در رئال‌ مادرید می‌ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..