تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش زن ایزدی در آزادی محله مهم موصل از دست داعش!

نیروهای دولتی عراق با کمک یک زن ایزدی یک محلۀ مهم این شهر به نام «قدس» را از دست تروریست‌های داعش آزاد کردند.

 نقش زن ایزدی در آزادی محله مهم موصل

 نیروهای دولتی عراق با کمک یک زن ایزدی یک محلۀ مهم این شهر به نام «قدس» را از دست تروریست‌های داعش آزاد کردند.

 این زن که قبلاً به دست تروریست‌های تکفیری داعش ربوده و سپس به حال خود رها شده بود، اطلاعات قابل‌توجهی به نیروهای امنیتی عراق داده که در عملیات آزادی قدس نقش مهمی داشته‌اند.

این زن 42 ساله دو سال پیش در زادگاهش شهر سنجار ربوده شده و در محلۀ قدس در اسارت بود، اما داعشی‌ها پنجشنبه، هم‌زمان با نزدیک شدن نیروهای امنیتی به این محله، وی را رها کرده بودند.

به گفتۀ سرلشکر معان سعدی از گروه ویژۀ سرویس مبارزه با تروریسم در عراق، اطلاعات این زن که نامش فاش نشده، کمک زیادی به نیروهای امنیتی در آزادی قدس کرده است.

به گزارش پایگاه خبری السومریه‌نیوز، عبدالامیر رشید یارالله، فرمانده عملیات نینوا، شنبه گفت پرچم عراق بر فراز ساختمان‌های محلۀ قدس برافراشته شده است.

فرماندهی پلیس فدرال عراق نیز از هلاکت 3 تن از سران گروه تکفیری داعش به نامه‌های ابوخطاب، ابویاسین و معاویه در یکی از محله‌های شهر موصل خبر داد.

پرس تی وی

اخبار مرتبط:

لحظه تلخ روبرو شدن زن ایزدی با شکنجه‌گر داعشی‌اش! + عکس

لحظه نجات زن ایزدی را از چنگال داعش! + تصاویر

گران ترین زن ایزدی تحت تعقیب داعش+تصاویر

افشای آزار جنسی زنان ایزدی توسط 10 داعشی!

حکایت تلخ مادر و دختر ایزدی؛ از بردگی جنسی تا ...+عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش زن ایزدی در آزادی محله مهم موصل از دست داعش!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..