تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باز شدن پرونده قتل و خودکشی پس از آتش‌سوزی خانه+تصاویر

پس از آتش‌سوزی در یک خانه و کشته شدن سه نفر از اعضای خانواده پرونده قتل در اداره پلیس باز شد.

بر اساس گزارش نیروهای پلیس، این آتش‌سوزی در ساعت 5:30 صبح روز جمعه در این خانه شروع شد که در پی آن جنازه‌های یک مرد و همسرش و یک مرد سالخورده پیدا شدند.

باز شدن پرونده قتل پس از آتش‌سوزی +تصاویر باز شدن پرونده قتل پس از آتش‌سوزی +تصاویر باز شدن پرونده قتل پس از آتش‌سوزی +تصاویر

مأموران آتش‌نشانی اعلام کردند زمانی که به محل حادثه رسیدند این خانه در شعله‌های آتش بود و ارتفاع این شعله‌ها تا 50 فوت می‌رسیدند.

گفتنی است؛ همسایگانی که شاهد اتفاق افتادن این ماجرا بودند به مأموران پلیس گزارش دادند که آن‌ها قبل از این که صدای انفجار این خانه را بشنوند، صدای شلیک تیر را از این خانه شنیده‌اند و بدین ترتیب افسران پلیس هیوستون پرونده قتل و خودکشی را برای این خانواده باز کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باز شدن پرونده قتل و خودکشی پس از آتش‌سوزی خانه+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..