تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات ماجرای تنبیه بدنی دانش‌آموز با خط کش آهنی داغ +عکس

ماجرای تنبیه بدنی دانش‌آموز با خط کش آهنی داغ + عکس
 تنبیه بدنی دانش‌آموز با خط کش آهنی داغ

ماجرای تنبیه بدنی دانش‌آموز با خط کش آهنی داغ

تنبیه بدنی دانش آموز چاروسایی توسط معلم

معلم چاروسایی با داغ کردن خط کش بر روی آتش بخاری نفتی مدرسه ضمن تنبیه بدنی دانش آموز کلاس اول، دست او را سوزاند.

نیما اکرمی دانش آموز کلاس اول ابتدایی ساکن روستای شوتاور که شغل پدر او کارگری است، در این خصوص گفت:به خاطر بد نوشتن مشق هایم و ندانستن یک کلمه معلم مرا تنبیه کرد.

وی با بیان اینکه معلم تمام دانش آموزان را کتک زده و تنبیه کرده بود، افزود:معلممان تمام همکلاسی هایم را کتک زد و بعد نوبت به من که رسید ابتدا کتک زد و بعد با گذاشتن خط کش آهنی بر روی بخاری نفتی آن را بر روی دستم گذاشت و می گفت نباید خط کش را برداری تا مدت 3 الی 4 دقیقه بر روی دستم نگه داشتم.

http://up.tafrihi-center.ir/view/2025326/%D8%AA%D9%86%D8%A8%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%E2%80%8C%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2-%D8%AE%D8%B7-%DA%A9%D8%B4-%D8%A2%D9%87%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%BA.jpg




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات ماجرای تنبیه بدنی دانش‌آموز با خط کش آهنی داغ +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..