تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهمان امشب دورهمی شنبه 11 دی 95 کیست ؟+تصویر

مهمان امشب دورهمی شنبه 11 دی 95 کیست ؟+تصویر آیا دورهمی امشب شنبه 11 دی 95 پخش خواهد شد؟

مهمان دورهمی امشب شنبه 11 دی 95 کیست ؟

گروه فیلم : طنز

سال تولید : 1395

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران: سیامک انصاری ، الیکا عبدالرزاقی،مهران رنجبر ، محمد نادری ، شقایق دهقان، مهران مدیری

خلاصه داستان : «دورهمی» یک مجموعه نمایشی ترکیبی است و شامل استندآپ‌کمدی با حضور تماشاگران است و به جز بازیگران ثابت در هر قسمت یک بازیگر مهمان نیز حضور دارد که با حضور در مقابل دوربین همراه با سایر بازیگران وارد فضای شیرین و کمدی قصه خواهد شد.


دورهمی ، شنبه شب ها به صورت تکراری روی آنتن می رود 

خبرگزاری مهر: هاشم رضایت یکی از تهیه کنندگان «دورهمی» درباره وضعیت فعلی و ضبط سری جدید این برنامه گفت: همچنان منتظر اعلام آمادگی مهران مدیری برای آغاز ضبط سری جدید هستیم. از میان قسمت های ضبط شده تنها چهار قسمت باقی مانده است که با تصمیم مدیران شبکه نسیم به این نتیجه رسیدیم که برای ایجاد فرصت کافی تا آغاز ضبط سری جدید، پخش مجموعه به یک شب در هفته کاهش یابد. در واقع جمعه شب ها مجموعه از میان ۴ قسمت ضبط شده پخش خواهد شد و شنبه شب ها نیز به صورت تکراری روی آنتن می رود. پنجشنبه ها نیز فعلا پخش نخواهیم داشت.

وی درباره زمان آغاز ضبط سری جدید «دورهمی» گفت: در روزهای پیش رو جلساتی با مهران مدیری برگزار می کنیم و درباره زمان آغاز ضبط سری جدید تصمیم می گیریم. در دکور نیز تغییراتی جزیی انجام داده ایم و گروه نویسندگان جدید نیز این روزها مشغول نگارش متن ها هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهمان امشب دورهمی شنبه 11 دی 95 کیست ؟+تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..