تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد سه ساله معادله رحمتی را پیچیده کرد

به گزارش خبرنگار مهر، قرارداد سه ساله خیلی ها متعجب شدند وقتی مهدی رحمتی را در تمرین استقلال برای نیم فصل دوم دیدند آن هم بعد از مصاحبه های منصوریان و افتخاری که هر دو اعلام کردند رحمتی رضایت نامه خواسته و خواستار جدایی شده و ما هم با جدایی او مخالفتی نداریم.

در واقع موضع مشترک مدیرعامل و سرمربی استقلال کاملا مشخص می کرد که هیچ کدام از این دو دنبال نگه داشتن رحمتی که خودش هم درخواست نامه عدم نیاز کرده بود نیستند. درخواست نامه از سوی رحمتی از یک سو و اعلام دادن رضایت نامه از سوی مدیر عامل و سرمربی عملا پیش بینی ها را به این سو برد که رحمتی از استقلال جدا خواهد شد و تمام.

با این حال اما چنین اتفاقی رخ نداد و استقلال دور جدید تمریناتش را هم با مهدی رحمتی شروع کرد تا معادلات  و پیش بینی ها اشتباه از آب درآید.  رحمتی اعلام کرد رضایت نامه نمی خواهد و تا پایان تعهدش در استقلال می ماند.

در چنین فضایی بود که مدیر و سرمربی استقلال عملا آچمز شدند چرا که با وجود انتقادهای بسیار در ابتدای فصل امسال، مهدی رحمتی قرارداد سه ساله با استقلال بسته بود. در همان روزها خیلی ها اعتراض کردند که نباید با بازیکنان مسن قرارداد سه ساله بسته شود و درست اینست که قرارداد های بلند مدت با بازیکنان جوان و آینده دار بسته شود.

در نهایت امروز مدیر و سرمربی استقلال به دلیل اینکه رحمتی قرارداد سه ساله با استقلال دارد نمی توانند با هزینه کم این بازیکن را از استقلال کنار بگذارند. باید دید نهایت این اختلاف چه خواهد بود و کار به کجا می رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد سه ساله معادله رحمتی را پیچیده کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..