تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام تیم کامل شطرنج مردان و زنان به بازی های داخل سالن آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بازی های داخل سالن آسیا همزمان با مسابقات هنرهای رزمی آسیا از ۲۹ شهریورماه سال آینده به میزبانی ترکمنستان و در عشق آباد آغاز می شود. کارگروه مشترک که میان کمیته ملی المپیک و وزارت روزش برگزار شده است، بررسی وضعیت رشته های کاندید برای حضور در این بازی ها و همچنین بازی های کشورهای اسلامی را در دستور کار قرار داده است.

در همین راستا روز گذشته اعضای کارگروه مشترک کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با مسئولان برخی فدراسیون ها تشکیل جلسه دادند. شطرنج یکی از رشته هایی بود که وضعیت آن برای حضور در بازی های داخل سالن آسیا در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

مهرداد پهلوان زاده، رئیس فدراسیون شطرنج طی این نشست تاکید کرد که این فدراسیون تیمی با ترکیب کامل در هر دو بخش مردان و زنان را راهی محل برگزاری بازی های داخل سالن آسیا در ترکمنستان می کند. وی همچنین پیش بینی کرد که شطرنجبازان ایران حداقل سه مدال در این دوره بازی ها کسب خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام تیم کامل شطرنج مردان و زنان به بازی های داخل سالن آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..