تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: نسخه موبایلی ۶ بازی اول فرنچایز Mega Man در تاریخ ۱۱ دی‌ ماه عرضه خواهد شد

تماشا کنید: نسخه موبایلی ۶ بازی اول فرنچایز Mega Man در تاریخ ۱۱ دی‌ ماه عرضه خواهد شد

پیش از این خبردار شدیم که کمپانی کپ‌کام، قصد دارد بازی‌های ۸ بیتی فرنچایز مگا‌ من را برای پلتفرم‌های iOS و Android منتشر کند. این کمپانی به تازگی اعلام کرده که این بازی‌ها در تاریخ ۱۱ دی ماه در آمریکا و ۱۲ دی ماه در ژاپن عرضه خواهند شد. برای تماشای تریلر بازی و اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

کپ‌کام در راستای برنامه خود برای احیای فرنچایزهای قدیمی این کمپانی به سراغ بازی‌های کلاسیک مگا‌ من رفته و ۶ بازی اول این فرنچایز قرار است در هفته نخست سال جدید میلادی برای پلتفرم‌های iOS و Android عرضه شوند.

 

این کمپانی به تازگی تریلری از گیم‌پلی نسخه موبایلی این بازی‌ها منتشر کرده که نشان می‌دهد، بازی به وسیله دکمه‌های ثابت روی تصویر کنترل می‌شود. اولین تریلر این بازی‌ها اندکی متلاطم به نظر می‌رسد که ممکن است این مسئله از ساخت ویدیو ناشی شده باشد. البته باید تا عرضه بازی صبر کنیم تا ببینیم این‌ بار کپ‌کام چگونه بازی خود را روی گوشی‌های موبایل پورت کرده است.

 

بازی‌های موبایلی مگا‌من در تاریخ ۱۱ و ۱۲ دی ماه در آمریکا و ژاپن عرضه خواهند شد و قیمت هریک از بازی‌ها ۲ دلار خواهد بود. در ادامه می‌توانید تریلر این مجموعه را تماشا کنید. 

 

 

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: نسخه موبایلی ۶ بازی اول فرنچایز Mega Man در تاریخ ۱۱ دی‌ ماه عرضه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..