تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : آشپزی کودکان، تورتا را حتما امتحان کنید!

مواد لازم تورتا برای ۲ نفر فلفل شیرین                        ۲ عدد آب لیمو                               از نصف لیموترش نان همبرگر                          ۲ عدد لوبیا چیتی پخته                   ۱۱۵ گرم فیله‌ی گوساله‌ی سرخکرده    ۱۵۰ گرم گوجه فرنگی خردکرده            ۲ عدد پنیر چدار یا گودای خرد کرده    ۱۱۵ گرم ماست                                ۲ قاشق سوپخوری  

تورتا را حتما امتحان کنید!

روش تهیه  تورتا
فلفل‌ها را از وسط نصف کنید، دانه‌های آن‌ها را درآورید، و گوشته‌‌هایشان را به صورت نوارهای باریک برش بزنید. بعد در کاسه‌ای بریزید، آب لیموترش را به آن بیفزائید و چند دقیقه کنار بگذارید. سپس برشی از روی نان بردارید، درون آن را کمی خالی کنید و لوبیا را درون نان بریزید.

حالا گوشت را به شکل نوارهای باریک ببرید و روی لوبیا بگذارید. آن‌گاه قدری گوجه‌فرنگی روی گوشت بریزید و با فلفل و پنیر رویش را بپوشانید. اکنون نیمه‌ی روئی نان را روی مواد بگذارید و در قسمت باز ساندویچ ماست بریزید. حالا این ساندویچ خوشمزه، آماده‌ی نوش جان کردن است.

زیباجو

حتما بخوانید :   هفته بیستم بارداری - نصف راه مادر شدن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : آشپزی کودکان، تورتا را حتما امتحان کنید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..