تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۱۳ میلیون سهم در بورس سمنان معامله شد

در معاملات هفته گذشته بورس سمنان 13 میلیون و 281 هزار و 95 سهم مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامحسین گل ارضی مدیر بورس منطقه‌‌ای سمنان با اشاره به ارزش ریالی این تعداد سهام در معاملات هفته گذشته توسط کارگزاران بورس سمنان گفت : ارزش ریالی این تعداد سهام بیش از 31 میلیارد و 269 میلیون و 987 هزار ریال بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ سمنان بیان کرد: از این تعداد، 10 میلیون و 181 هزار و 996 سهم به خرید اختصاص داشته است.

گل ارضی با اشاره به ارزش ریالی سهام خریداری‌شده در بورس سمنان در هفته گذشته تصریح کرد: ارزش سهام خریداری‌شده به بیش از 10 میلیارد و 236 میلیون و 814 هزار ریال رسیده است.

وی با اشاره به تعداد سهام به فروش رفته تالار بورس سمنان در هفته گذشته بیان کرد: در معاملات هفته گذشته، سه میلیون و 99 هزار و 99 سهم در بخش فروش، مورد معامله کارگزاری‌های مختلف قرار گرفت.

مدیر بورس منطقه‌ سمنان ارزش ریالی این تعداد سهام به فروش رسیده در هفته گذشته را بیش از 21 میلیارد و 33 میلیون 173 هزار ریال عنوان کرد.

به گفته گل ارضی حدود 33 درصد از ارزش معاملات هفته گذشته بورس سمنان به خرید و 67 درصد به فروش اختصاص داشت.

وی با اشاره به نزول شاخص سهام بورس در هفته گذشته، از کاهش 109 واحدی این شاخص و رسیدن آن به 79 هزار و 691 واحد در روز پایانی معاملات هفته گذشته خبر داد.
انتهای پیام / ه
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۱۳ میلیون سهم در بورس سمنان معامله شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..