تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل دعوت نشدن ماهینی به تیم ملی

کد خبر: ۴۵۲۶۴۳

۱۲۲۵  بازدید

در شرایطی که پرسپولیس با داشتن 7 بازیکن در فهرست جدید تیم ملی بیشترین نماینده را در تیم کی روش دارد، حسین ماهینی مثل سایر هم تیمی هایش خوش شانس نبوده و این بار به تیم ملی دعوت نشده است.

آی اسپورت: در شرایطی که پرسپولیس با داشتن 7 بازیکن در فهرست جدید تیم ملی بیشترین نماینده را در تیم کی روش دارد، حسین ماهینی مثل سایر هم تیمی هایش خوش شانس نبوده و این بار به تیم ملی دعوت نشده است. دلیل این قضیه را رادنیوز نه فنی می داند نه رامین رضاییان و نه حتی اختلاف با برانکو بلکه موضوع دیگری را باعث دعوت نشدن ماهینی می داند.

 

به نوشته این سایت، دلیل اصلی دعوت نشدن حسین ماهینی به تیم ملی تغییرمتوالی پست این بازیکن درپرسپولیس بوده است. برانکو ازحسین ماهینی به تناوب درپست های دفاع راست، وسط و چپ استفاده کرده که همین سردرگمی باعث خط خوردن او ازتیم ملی شد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل دعوت نشدن ماهینی به تیم ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..