تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره

کد خبر: ۴۴۸۹۲۷

۳۴۹  بازدید

معماری می تواند فرهنگ ملتی را در یک سازه به تماشا بگذارد، نمونه اش معماری مجتمعی فرهنگی ـ تفریحی در چین که در آن فرهنگ گذشته، حال و آینده ی این کشور را می توان دید.

وب سایت معماری آرل: معماری می تواند فرهنگ ملتی را در یک سازه به تماشا بگذارد، نمونه اش معماری مجتمعی فرهنگی ـ تفریحی در چین  که در آن فرهنگ گذشته، حال و آینده ی این کشور را می توان دید.

تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره 


این مجموعه به صورت یک حلقه ی گسترده  بوده  که فضاها و امکانات بسیاری حول آن در نظر گرفته شده است. در میانه این حلقه، حیاط وسیعی وجود دارد که رابط بین برج ها و مراکز مختلف می باشد. در واقع  این مجموعه دارای امکاناتی چون: مرکز خرید، سالن عروسی، مرکز بهداشت و درمان و سه برج است که کاربری هریک از این برج ها شامل هتل، اداری و برج کارگاه فرهنگی می شود.


هدف از طراحی این مجموعه، ایجاد مجتمع نمادینی بوده که فرهنگ چین را در برمی گیرد و با جذب گردشگر، فرهنگ این کشور را بین مردم مختلف جهان ترویج می دهد. برنامه ریزی برای ساخت و ساز این مجتمع عظیم، به گونه ای بوده تا سال 2019 تکمیل شود.

تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره  تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره  تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره  تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ چین در معماری یک مجتمع چند منظوره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..