تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علیرضا منصوریان:حتی اگر تاوانش شکست هم باشد، استقلالم را پاک می‌کنم

علیرضا منصوریان:حتی اگر تاوانش شکست هم باشد، استقلالم را پاک می‌کنم

ورزش > لیگ برتر - تماشاگران امروز نوشت:منصوریان روزهای سختی را سپری می‌کند، او وارد دعوایی شده که قبل از خودش دو مربی سرشناس تاریخ استقلال، یعنی امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی را زمین‌گیر کرده بود.

منصوريان كه در ابتداي فصل توصيه‌هاي دو مربي قبل از خود را خيلي جدي نگرفته بود، حالا در نيم‌فصل و در شرايطي كه تيمش خيلي حال خوشي ندارد، دست به انقلاب زده و مي‌خواهد شرايط را تغيير دهد. او مدام در حرف‌هايش از دشمن داخلي مي‌گويد. دشمني كه البته در اركان مديريتي باشگاه است. حرف‌هايش، حرف‌هاي جديدي هم نيست. او همان‌هايي را مي‌گويد كه قلعه‌نويي گفته بود؛ راه نجات استقلال، سوزانده شدن ريشه‌شان در استقلال است و براي حرفش هم حنيف را به شهادت گرفته بود. منصوريان حالا درباره اين مسائل به تماشاگران ‌امروز مي‌گويد: «من در مسير پاكسازي فوتبال پيش مي‌روم و براي موفقيت، از بزرگان فوتبال هم توصيه و راهنمايي مي‌گيرم. راستش تا قبل از استقلال خيلي رسانه‌ها را مي‌خواندم و همه چيز را چك مي‌كردم، اما الان در استقلال واقعاً تمركزم فقط روي كارم است. اصلاً نمي‌دانم چه مي‌نويسند يا چه جوي درباره‌ام ايجاد شده. من تمركزم را گذاشته‌ام كه تيمم را نجات بدهم. اين كار بايد از درون باشگاه ما شروع شود. مي‌دانم مسير سختي دارم و ممكن است در اين مسير قرباني شوم، اما اين بار پا پس نمي‌كشم. وارد مسيري شدم كه يا بايد اصلاحش كنم يا قرباني شوم. من تمام تلاشم را مي‌كنم تا وظيفه‌اي كه به دوشم افتاده را انجام بدهم.»

او در پاسخ به اين سؤال كه چرا در ابتداي فصل به توصيه‌هاي مربيان قبلي توجه نكرده، مي‌گويد: «بايد مشكل را حل كنم. ماهي را هر وقت از آب بگيري تازه است. من الان مشكل را پيدا كردم و تمام توانم را مي‌گذارم كه تيمم را نجات دهم. مهم نيست چه تاواني خواهد داشت، كاري كه بايد را انجام مي‌دهم. الان زدم به دريا و تا ته خطش مي‌روم. بايد استقلال را به مسير موفقيت برگردانم و اين كار تلفات دارد. مشكل را پيدا كرديم و ا‌ن‌شا‌ا... حلش مي‌كنيم. باز هم تأكيد مي‌كنم پاي هدفم مي‌مانم، اگر تنها و يك نفري قرار باشد اين مسير را طي كنم.» 

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علیرضا منصوریان:حتی اگر تاوانش شکست هم باشد، استقلالم را پاک می‌کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..