تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بابانوئل مهاجم باشگاه شبانه استانبول را به خاک و خون کشید

به گزارش ایرنا به نقل از اسکای نیوز، تروریست مهاجم پیش از ورود به باشگاه با نیروهای امنیتی خارج از این مکان نیز درگیر شد.
درباره تعداد مهاجمان گزارش های ضد و نقیضی منتشر شده است. سی ان ان ترک از دو مهاجم خبر داد اما فرماندار استانبول می گوید فقط پای یک مهاجم در کار است و تیراندازی بی هدف او در باشگاه به کشته شدن 35 نفر و مجروحیت 40 تن دیگر منجر شده است. یکی از کشته شدگان افسر پلیس ترکیه است.
گزارش رویترز از تجمع 500 تا 600 نفر به مناسبت جشن روز اول سال جدید میلادی در این باشگاه شبانه خبر می دهد.
شاهدان می گویند برخی از مردم حاضر در این باشگاه از ترس کشته شدن خود را به داخل رود بسفور در مجاورت این باشگاه پرتاب کرده اند و نیروهای امنیتی نیز برای نجات آنها به آب زدند.
هنوز خبری درباره سرنوشت تروریست مهاجم، هویت و یا وابستگی او به گروهی تروریستی منتشر نشده است.
شبس**9241**3404** مترجم: جواد ارشادی**انتشاردهنده: محسن اسماعیلی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بابانوئل مهاجم باشگاه شبانه استانبول را به خاک و خون کشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..