تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مادر شیرازی نوزاد 5 ماهه اش را به آتش کشید!/ 3 بازیگر زن ایرانی پر طرفدار در اینستاگرام/ مورد عجیب جادوگری در فوتبال +تصاویر

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده میکنید.

مادر شیرازی نوزاد 5 ماهه اش را به آتش کشید!/ 3 بازیگر زن ایرانی پر طرفدار در اینستاگرام/ مورد عجیب جادوگری در فوتبال +تصاویردر این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده میکنید.

ماجرای دختر خاله قلابی حجت‌الاسلام قرائتی! +عکس
"در حين بازديد از مسافران اتوبوسى به خانمى مشكوك می‌شوند و مشخصات او را جويا می‌شوند، او خودش را به عنوان دخترخاله آقاى قرائتى معرفى می‌كند."


شاه ماهی نقل و انتقالات از دست پرسپولیس پرید!
شجاع‌ خلیل‌زاده با وجود اینکه مدعی شده بندی در قراردادش برای پیوستن به پرسپولیس وجود دارد نمی‌تواند از جمع زردپوشان جدا شود.

پسری که عکس قلابی در فیسبوک اش منتشر کرده بود، با افشای چهره واقعی‌اش کشته شد
همراه مأمور زن به اتاق بازجویی منتقل شد. دستبندهای فولادی دستانش را به هم دوخته بود. با اشاره افسربازجو، مأمور بدرقه دستانش را باز کرد. چشمانش به کف اتاق خیره مانده بود.

این دانش آموز روستایی به طرز وحشیانه‌ای مورد تنبیه بدنی قرار گرفت +عکس
معلم چاروسایی با داغ کردن خط کش بر روی آتش بخاری نفتی مدرسه دست دانش‌آموز کلاس اول را سوزاند.

مورد عجیب جادوگری در فوتبال +تصاویر
فدراسیون روآندا، پس از اتفاقات عجیبی که در دیدار مقابل موکورا و رایون اسپورت رخ داد، استفاده از ادوات جادوگری و طلسم را ممنوع کرد.

مادر شیرازی نوزاد 5 ماهه اش را به آتش کشید!
در پی به آتش کشیده شدنِ یک نوزاد 5 ماهه توسط مادرش، مأموران کلانتری و تیم نیروی انتظامی در محل حاضر شدند.

پاسخ هنرپیشه سرشناس درباره حاشیه‌های حضور نوه‌اش در تمرینات پرسپولیس!
سعید راد می‌گوید هیچ اصراری برای جذب نوه اش در باشگاه پرسپولیس ندارد.

3 بازیگر زن ایرانی پر طرفدار در اینستاگرام
۳ بازیگر زن ایرانی که بالای ۵ میلیون فالوور در اینستاگرام دارند، را بیشتر بشناسید.

روش عجیب ماساژ در ژاپن +تصاویر
ژاپنی ها یک روش عجیب برای ماساژ درمانی و رفع خستگی دارند.

حقوق 190 میلیون تومانی همین حالا!
دولت کنونی توجهی به مردم نشان نمی‌دهد. با نهایت تاسف دیدم شخصی به تلویزیون بیگانه تلفن کرده و ضمن بیان مراتب بدبختی، بیچارگی و استیصال خود می‌گوید 2 بار عریضه به دفتر ریاست‌جمهوری نوشته و حتی یک جواب هم به او نداده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مادر شیرازی نوزاد 5 ماهه اش را به آتش کشید!/ 3 بازیگر زن ایرانی پر طرفدار در اینستاگرام/ مورد عجیب جادوگری در فوتبال +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..