تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ بودارترین رئیس جمهور آمریکا است +عکس

یکی از وزرای کابینه باراک اوباما دونالد ترامپ را فاسدترین آدمی خواند که وارد اتاق بیضی‌شکل ریاست‌جمهوری می‌شود.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هولیان کاسترو، وزیر مسکن و توسعه شهری آمریکا در پیامی  توییتری دونالد ترامپ را مورد حمله لفظی شدید خود قرار داد. او رئیس جمهور منتخب آمریکا را فاسدترین و بودارترین رئیس جمهوری خواند که وارد کاخ سفید می‌شود.

کاسترو ابراز امیدواری کرده است جمهوریخواهان بتوانند در انتخابات آتی مجلس سنا و نمایندگان اکثریت کرسی‌ها را در اختیار بگیرند تا مانع اجرای سیاست‌های او شوند. او حتی پیشنهاد استیضاح ترامپ را داده و توییت خود را با #2018 به پایان رسانده که به تلاش‌های دموکرات‌ها برای پیروزی در انتخابات آینده اشاره دارد.

ترامپ، بودارترین و فاسدترین رئیس جمهور آمریکاست، با ورود او به دفتر کاخ سفید از این پس بررسی‌های فدرال بی‌اعتبار خواهد بود. اوضاع باید تغییر کند.


So Trump-- the shadiest, most corrupt guy to take the Oval Office, will have no strong federal checks and balances. Has to change. #2018

Julián Castro (@JulianCastro) December 27, 2016 ترامپ بودارترین رئیس جمهور آمریکا است

انتهای پیام/

 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ بودارترین رئیس جمهور آمریکا است +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..