تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترفند خارج شدن از بلاک در تلگرام (چگونه از مسدودی خارج شویم؟)

ترفند خارج شدن از بلاک در تلگرام (چگونه از مسدودی خارج شویم؟)

شاید شخصی در تلگرام Telegram شما را بلاک یا مسدود Block کرده باشد و شما نتوانید به آن شخص پیام ارسال کنید. اما از کجا بفهمیم که کسی ما را مسدود کرده و آیا راهی است تا از بلاک بودن خارج شویم؟

روش خارج شدن از مسدودی و بلاک شدن تلگرام

شاید فکر کنید که باید شماره جدیدی در تلگرام وارد کنید تا به فرد مورد نظر که شما را مسدود کرده است پیام بدهید ولی نیاز نیست. در این مطلب ما راهی را به شما آموزش می دهیم که می توانید از مسدود شدن خارج شوید.

اما آیا ترفندی وجود دارد که با همین شماره به فردی که ما را در تلگرام بلاک کرده است پیام دهیم؟ بله، جواب این سوال مثبت است. تلگرام دارای یک باگ است که شما می توانید به وسیله ی آن از بلاک تمامی افراد خارج شوید. برای این کار کافیست یکبار اکانت خود را پاک و دوباره ثبت نام کنید.

از کجا بفهمیم که در تلگرام توسط کاربری مسدود شده ایم؟

فهمیدن این سوال زیاد هم سخت نیست. در تلگرام اگر به یک کاربر در حالت عادی پیام.دهید، تصویر پروفایل و وضعیت آنلاین بودن آن برای شما مشخص خواهد بود.(همانند تصویر زیر)

ترفند خارج شدن از بلاک در تلگرام (چگونه از مسدودی خارج شویم؟)

اما در صورتی که یک کاربر شما را در تلگرام بلاک یا مسدود کند، تصویر پروفایل آن برای شما دیگر نمایش داده نخواهد شد. همچنین آخرین وضعیت آنلاین بودن فرد مورد نظر به صورت last seen a long time age نمایش داده می شود که به معنی بلاک شدن شما توسط آن کاربر می باشد. (همانند تصویر زیر)

ترفند خارج شدن از بلاک در تلگرام (چگونه از مسدودی خارج شویم؟)

چگونه از بلاک فردی که ما را مسدود کرده است خارج شویم؟

همانگونه که در ابتدای مطلب به آن اشاره نمودیم، تلگرام دارای یک باگ (نقض نرم افزاری) کوچک است و آن باگ هم چیزی جز حذف اکانت تلگرام نیست.

در صورتی که می خواهید از بلاک فرد یا افراد خارج شوید، فقط کافیست اکانت تلگرام خود را یکبار حذف و دوباره در تلگرام ثبت نام کنید. البته لازم به ذکر است که با انجام این کار تمامی مخاطبین تلگرام و پیام های شما نیز حذف خواهند شد.

برای مشاهده آموزش حذف تلگرام به لینک زیر مراجعه کنید:

حذف اکانت تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترفند خارج شدن از بلاک در تلگرام (چگونه از مسدودی خارج شویم؟)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..